2013. júl. 4.

Készülődés és LOS ANGELES!!!! :) :)

Halihó!

Kicsit bevezetésképp az ikrekről :). Minden a megszokott kerékvágásban folyik, a lányok nőnek, mint a gomba, rengeteget nevetnek, édesek, imádnivalóak.. Mindig dögönyészem őket, én háton fekszem, ők pedig a hasamon ülnek.. Sokszor eljátszadoztam már a gondolattal, hogy egyszer megszívom, és a megevett finom tápszer visszajön, és rajtam fog landolni... Ez május 1-jén be is következett.. Sarahval szórakoztam, mire már csak arra lettem figyelmes, hogy valami meleg terítette be az egész arcomat... :D :D :D :D :D Nevettem, le akartam magam fényképezni, de közben öklendeztem, és alig vártam, hogy letöröljem az arcomról a gyomorból visszajött cuccot.. fúúúújjj :D :D :D, mindenesetre vicces volt :).
Elkezdtünk bébiúszásra járni :), ami összesen 6 alkalmat jelent, kedd és csütörtök esténként 1/2 7-7-ig.. Az elején nyűgösek voltak, az utolsó pár alkalomnál már megszerették, a titok, hogy előtte egy fél óra alvást be kellett iktatni.. Ők voltak a legkisebbek, sőt nem is ajánlották, hogy ilyen korán elkezdjék.. Mivel Heather úszó volt, ő mindenképp ragaszkodott hozzá.. Én ettől is többet vártam, persze gondoltam, hogy nem fogják elsajátítani a pillangóúszás rejtelmeit :D :D :D, de legalább a gyorsúszásra sor kerülhetett volna :D :D.. Na befejezem a hülyeséget, valami az agyamra ment :D.. Mindenesetre talán megszerették a vizet, ami jól fog jönni a nyaralásnál, és a közelünkben lévő strandnál :). Na és lefáradtak estére, és jókat aludtak "úszás" után. Dióhéjban talán ennyit róluk.
Már régóta terveztem, hogy be kellene vásárolni nyári ruhákat, de soha nem volt kedvem, vagy mindig máshogy alakult a hétvégém.. Viszont úgy voltam vele, hogy Los Angeles előtt mindenképp fel kell frissítenem a ruhatáramat summer clothesokkal :D.. Így szombaton fogtam magam, és gooo.. Szerintem életemben nem vásároltam ilyen gyorsan, na és ennyi pénzért sem :D :D.. Marshalls a kedvencem, na hát beszabadultam oda, és.... Elkezdtem nézelődni, csak pakolgattam a nyári ruhákat, egy Guess szandálba beleszerettem, az biztos befutónak tűnt... Csak akasztgattam le a rucikat, mindre kíváncsi voltam, és majd a próba alapján eldöntöm, hogy melyik nyer.. Közben telefonos kapcsolatban voltam barátnőmmel, és fényképezgettem magam, hogy szerinte melyik maradjon a kosárban.. megkaptam a sorrendet, de én abszolút nem tudtam dönteni, így becsuktam a szememet, és irány a kassza :D :D, az összeset megvettem.. :O :O Ja, de előtte Old Navyban is voltam, ott is elköltöttem egy kis pénzt, nem gondoltam, hogy Marshallsban ennyi mindent találok.. Ohhh, jeee.. Közben még hátra volt a kézipoggyász, mert ugye emlékeztek, hogy az ideutazásom során sikeresen elszakították, szóval mindenképp szükségem volt hand baggage-re.. Bevásárlásom után találkoztam L-el, bementünk Charlotteba, mert valami Latin Fesztivál volt.. Hát tettünk két kört, és úgy döntött, hogy neki még sincs kedve ehhez, szóval menjünk kézipoggyászt venni nekem.. Elvitt egy Mallba, ahol én még nem voltam, de persze semmit nem találtam.. Végül bementünk egy boltba, már nem sok reményem volt.. Majd beleszerettem egy Guess táskába, de az ára annyira nem tetszett, pedig ígyis fél áron volt.. Amit én ott levágtam, pffff :D :D.. elkezdtem húzni a bőröndöt, utána visszatettem, ezt kb. eljátszottam 10x.. L. már röhögött, tudtam, hogy szükségem van poggyászra, viszont annyi pénzt elköltöttem már előtte hogy huh.. viszont ez a táska úgy megfogott, ha nem vettem volna meg, akkor utána kb. fél évig vele álmodok :D, és az ilyen szerelem első látásra cuccoknál nem szabad gondolkozni.. Nyugtassatok meg, hogy ez így van :)!  Hát ez ilyen volt :), szóval a 11. próbálkozásomnál már nem tettem vissza, hanem irány a kassza :).. Szerintem több, mint fél óráig vacilláltam, hogy mi tévő legyek.. Voltak pár dollárral olcsóbbak is, de ebbe tényleg szerelmes lettem.. Rengeteget mentünk, nézelődtünk, estére úgy elfáradtam, hogy annyira fájtak a lábaim, hogy nem tudtam elaludni.. Nem tudom meddig szenvedtem, de olyan fájdalmaim voltak, hogy huhhh :D :D, közben a szívecském is fájt a sok moneyt illetően :D, de boldogság is volt, mert sok szépséges dologgal lettem gazdagabb :).
Vasárnap hajnalban kukorékoltam már, mivel nem nagyon tudtam aludni, ezért anyukámnak készítettem egy videót anyák napjára hajnalok hajnalán :). Megtanultam egy verset :), mint anno az oviban.. :) A képeslap időben megérkezett, de szerettem volna, ha egy kicsit érzi, hogy "otthon" vagyok azon a napon, megvolt a hatás.. :) ;)
A nap további része nem volt túl jó, az idő pocsék volt, L-nek is rossz kedve volt, szóval olyan semmittevősre sikerült.. Így úgy döntöttem, hogy befestem a hajam egyedül :D, amit még soha nem csináltam... azaz magamnak nem.. Úgy voltam vele, hogy lesz, amilyen lesz, annyira csak nem tudom elrontani.. Büszke voltam magamra, mert jól sikerült, bár ha belegondolok, akkor mostmár leesett, hogy miért röhögött minden szembe jövő ember :D :D... na jó, csak viccelek ám :).. Tényleg jó lett, bár lehet, hogy többet nem festem, mert nem sok különbség van az eredeti hajszínem, és a festett között..
Eljött a nagy nap.. Május 8. Heather ezen a napon dolgozott, jól jött ki, mert megcsináltam a napi feladataimat, amikor végeztem mindennel, és az ikrek aludtak, akkor tudtam a saját dolgommal foglalkozni, amikor pedig az ikrek fent voltak, akkor fényképezkedés, mert vasárnap anyák napja, valamit mégiscsak kellene Heathernek készíteni
.. A bőröndbe már ügyesen előző nap bepakoltam :)! Szóval.. Annyira pörögtem, hogy 2-kor arra lettem figyelmes, hogy nagyon korog a hasam, és nem ettem még semmit.. Már régóta tojásrántottán járt az agyam, gondoltam most megcsinálom.. Ígyis történt, felturbóztam egy kis sajttal, nagyon tuti lett.. Szépen megterítettem magamnak, mentem ki a garázsba narancs juicért, és ahogy kiléptem, a lábam előtt hevert két véres valami... Hát ne kelljen mondanom, hogy kb. a szívem megállt.. Drága macskánk mindig meglep minket valamivel.. El kezdtem tanulmányozni, hogy mik lehetnek, hát úgy döntöttem, hogy amerikai bébi nyulak.. Lefényképeztem, elküldtem Heathernek.. Amennyire rákészültem a tojásrántottára, hát a gyomrom forgott, de kénytelen voltam  megenni, hogy ne korgó hassal induljak útnak.. Majd végszóra készen is lettem, ömlött rólam a víz, annyira pörögtem.. Mikorra hazaért Heather, a lányokat már levittem, indulásra készen voltunk :). A gép 7:15 pm-kor indult Charlotteról, Dallasban kellett átszállnom, majd onnan tovább Los Angeles. Megérkeztünk a reptérre, kiszálltam a kocsiból, majd Heather is, és szorosan megölelt, jó utat kívánva, nagyon jól esett :). Miközben várakoztam, Heather küldött egy smst, hogy az egyik bébi nyúl élt még.. :O :O Szerencsétlen mennyit szenvedhetett, én 2-kor lettem rájuk figyelmes, host mom 1/4 7 körül üzenhetett.. Az utazás alatt minden rendben ment, egy aranyos idős házaspár mellett ültem a gépen.. Végig az útlevelemet szorongattam, hisz az kincs, szóval nagyon vigyázom rá.. Látta a nénike, hogy nem amerikai vagyok, így az út vége felé megkérdezte, hogy honnan... elkezdtünk beszélgetni, nagyon kedves volt.. Na és megkérdezte hány éves vagyok, mondtam, hogy tippeljen, mire ő 22-t mondott, így mégjobban belopta magát a szívembe :). Mentek az unokákat meglátogatni Dallasba, mutatott képet is, hát nem kis család.. ha jól emlékszem 13 unoka, és mind csodaszép.. Sikeresen landoltunk Dallasban, hát nem kis reptér, meg kell hagyni.. csak mentem, mentem és mentem, volt kényelmes 1,5 órám a gép indulásig.. Majd Vivivel beszéltem, ők aznap San Diegoban voltak, este pedig vacsorameghívásra hivatalosak, így mondta, hogy lehet, hogy nem tud kijönni elém a reptérre.. Tanulva a new york-i esetemből, nem akartam ismét 60$-ért taxizni, így ismerve a híres Super Shuttlet, Dallasban volt időm, és lefoglaltam a taxit.. :) A los angeles-i gépen nem volt semmi érdekes, nagyon vártam már, hogy odaérjek.. marha hosszú út volt.. Megérkeztünk, kimentem a terminálból, hát nagyon new york-i érzés fogott el :). Küldtek emailt, ha megérkezek, akkor le kell jelentkeznem.. de hogy hol??!! 11:55 pm-re kellett volna érkeznünk, de késtünk valamennyit.. na és ugye ők -3 órával hátrébb vannak, szóval eléggé időutazásban vettem részt. Na de megtaláltam emberünket, a kis kék kabijában, és lejelentkeztem.. Nagy nehezen, nem tudom mennyi várakozás után, de megérkezett az autó.. nekem tűnt nagyon soknak, mert iszonyatosan fáradt voltam, és csak arra vágytam, hogy ágyba kerüljek.. Mivel ezek több személyes autók, így próbálják megtölteni őket, a reptéren tettünk vagy 5 kört, hogy hátha megy még valaki Hollywoodba, nemcsak 3-an.. nagyon feszkós voltam, na és amikor a taxis nem tudta, hogy merre kell menni, akkor ott már ordítani tudtam volna.. Engem kérdezett, de mondtam, hogy életemben nem jártam itt.. de nagy nehezen megérkeztünk, Vivi tesója, Dian, már kint várt :).. Háztól házig 12 órás út volt, ennyi idő alatt már majdnem otthon lettem volna :). Bementünk, ölelkezés, dumcsizás, 3 körül el is aludtunk, reggel hosszú út várt ránk, Diannal buszos túrát terveztünk :). Reggel 6-kor smsre keltem, Heather küldött egy képet az ikrekről, és hogy hiányzom :O :O! Azt hiszem tényleg szeretnek :) ;)! Reggel Diannal összekészültünk, majd irány a busz tour. 5 órás túrára fizettünk be, 60$ volt. Majd mikor odakeveredtünk a buszunkhoz, kígyózó sor, és beállítottak a legvégére.. Leleményes magyarok módjára, ami nem rajtam múlt persze, mert én tuti ott maradtam volna :D, de Dian úgy volt vele, ha már befizettünk, akkor nehogy már ne ablak mellett üljünk, és valahogy a sor elejére keveredtünk.. :D Én kicsit égtem, de teljesen igaza volt, nem 2 fillért fizettünk ki, úgy, ahogy a többiek sem.. :D De senki nem szólt egy szót sem.. Egymás mögött ültünk, hogy mindketten tudjunk fényképeket készíteni, és lássunk is valamit.. Utólag is nagyon jó ötlet volt, mert én azt hittem, hogy több helyen megállunk, de nem.. Szóval így tényleg láttunk is valamit Los Angelesből, hogy ablaknál ültünk.. Az első állomás, a Hollywood sign volt, mondjuk én azt hittem, hogy közelebb leszünk hozzá, de ígyis hatalmas élmény volt.. Talán ez volt a legnagyobb.. :) Majd ezt követően a híres "THE WALK OF FAME", hát ez is leírhatatlan, megvan a feelingje.. :) Ezután következett a Beverly Hills sign, Rodeo drive, Los Angeles belvárosa. Nagyon jó volt, mondjuk hosszú, meg amit kicsit hiányoltam, hogy tényleg buszos túra volt, kevés helyen álltunk meg, mondjuk amit kellett, azt láttuk LA-ből.. :) 5 órás városnézés után visszatértünk a starthoz, Diannal elkezdtünk a csillagokon sétálni, persze rengeteg fényképet készítettünk, mindig találtunk olyat, aminél le kellett fotózkodni :). Közben megtalált egy drogos is, aki elég valószínű, hogy a telefonunkra pályázott... Élete alig volt, és nagyon fényképet akart rólunk készíteni, meg kérdezősködött, elég ijesztő volt.. Séta közben kaptunk szórólapot, ami 50%-os kedvezményt tartalmazott a Madame Tusssaudsba, így úgy döntöttünk, hogy élünk a lehetőséggel :)! Nagyon jó volt az is, de itt már éreztük a fáradtságot, nyűgösek voltunk, a vége felé már fényképeket készíteni is nehezünkre esett, csak kattintgattunk.. Mikor végeztünk, Vivi felvett minket, bevásároltunk az esti vacsihoz, majd készülődés, és irány a LA-i éjszaka :). Elmentünk Vivi barátnőjét felvenni, Edinát (itt ismerkedtek meg, Edó már 10 hónapja kint van), aki által felírták a nevünket a listára, így VIP tagként mehettünk be :). Nagyon tetszett a hely, jó zenék voltak, mondjuk tömegnyomor, pedig állítólag aznap nem is voltak sokan.. Pfff.. A buli itt úgy működik, hogy a pénzes pasik foglalnak asztalokat, ami már magában rengeteg pénz egy estére, majd "gyűjtik" be a csajokat, és hozatják ki az üveg piákat.. Persze a lánykák rázzák magukat az ingyen piáért.. Ha nem a két szememmel látom, akkor nem hiszem el, de kb. fél óránként hozták ki az 1600$-os számlákat az úriembereknek... Hihetetlen... Egy este, egy ilyen rich boynak, minimum 10000$... Na hagyom is a témát, akkor is kicsit felhúztam magam.. :) Na és engem annyira nem tudott ez meghatni, hogy húúúúú, ingyen pia.. Ittam egy pohárkával, aztán csókolom.. Mindenesetre jó volt, jól éreztük magunkat, de még jobb lett volna, ha nem hulla fáradtan csöppenünk bele ebbe az éjszakába.
Péntek reggel úgy volt, hogy Dian és Vivi mennek az Universal Studioba, de Vivi fáradt volt, így kilőve.. Diannak nagyon rosszul esett, hogy nem mentek, mivel ő aznap ment vissza St. Louisba, és nagyon el szeretett volna menni a Studioba. Mivel nem vagyok nagyon nagy filmes, így én ezt passzoltam, amit mostmár nagyon bánok, de Los Angeles vár még valamikor, szóval akkor mindenképp megejtem :).
Szóval a péntek délelőtt eltelt, majd elmentünk ebédelni egy olasz étterembe a Sunseten :), és vittük ki Diant a reptérre. Hatalmas dugóba keveredtünk, kicsit késésben is voltunk, de szerencsére megérkeztünk, Vivi bekísérte Diant a terminálba, majd könnyes szemekkel jött ki, mert majdcsak októberben fognak találkozni.. Hazafelé tök jót dumáltunk, próbáltam kicsit terelni a gondolatait :). Már majdnem visszaértünk, mikor Dian telefonált, hogy valószínű nem indul a gépe, vagy ha indul, akkor későn.. Mondtuk neki, hogy mindenképp szóljon, hogy mi van, ha nem indul, akkor megyünk vissza érte.. Nagy nehezen elindították, 1/2 5 helyett, 1/2 11-kor.... Mi közben shoppingoltunk a Beverly Centerben, persze sikerült vennem egy Guess nyakláncot :D :D, de le volt értékelve 35 dolcsi helyett, 10-re :). Majd este ismét készülődés, és irány az éjszaka, Edó foglalt asztalt, egy nagyon tuti helyen.. Szegénynek szerelmi bánata volt, de az 1 üveg vörös bor után, elég jó volt a hangulat.. rengeteget nevettünk, közben megvacsiztunk, desszert, minden ami belefér :). Valakinek szülinapja volt, torta, tűzijáték stb., és kiderült, hogy Edó mennyire utálja ezt, a haja égnek áll ettől, ha valakinek így ünneplik a szülinapját.. Persze kaptunk a lehetőségen, és mondtuk a pincérnek, hogy Edina szülinapja van, aki hozott tűzijátékot, meg gyertyát.. Edó a fejét fogta, mi visítottunk a röhögéstől.. Iszonyatosan jó este volt, Vivi nagyon tovább akart menni, én nem sok értelmét láttam, mert 2-kor úgyis zár minden.. Végül csak elmentünk egy helyre, ahol sorban kellett állnunk, Edina nem ért el semmilyen ismerősét, aki be tudott volna vinni... Na és ő nincs ehhez hozzászokva, mindenhol ismer valakit, soha nem áll sorban, ki volt akadva :D. Bejutottunk, hát nagyon nem tetszett a hely, a zene sem volt jó, lökdösődés, sok részeg stb.. Leültem, így vártam, hogy mikor unják meg.. Annyira sok idő nem volt, mert ugye 2-ig vannak nyitva, és kb. fél órával előtte jutottunk be. 1/4 3 körül pattantunk, taxival mentünk haza.. Vivinél 50$ volt, mondta is, hogy meg fogja számolni, hogy mennyit ad vissza a taxis.. 13$-ból kért vissza, hát a taxis átvágta volna 10$-ral, ha nem számolja át.. Be is szólt neki Vivi, hogy lehet ittas vagyok, de számolni azért tudok :D :D :D. Persze utána elnézést kért, de elég szarul jött ki, simán át akart verni.. 
Szombaton elég későn keltünk, Vivi elment edzeni, addig én kilakkoztam a körmöm, és sok egyéb fontos dolgot csináltam :D :D.. Na és basszus hiányoztak a lányok, küldtem is Heathernek egy sms, hogy fura, hogy csak ennyi időre jöttem el, és hiányoznak, nem akarok belegondolni, ha hazamegyek Magyarországra, az milyen lesz.. Tényleg az életem részéve váltak, iszonyatosan szeretem őket.. Majd kaptam a választ, hogy én is hiányzom, és ne felejtsem el, hogy addig maradok, ameddig szeretnék, van még egy második évem is, ha akarom :O :O.. Nagy mosoly lett az arcomon, hogy ezek szerint már ők is gondolkoztak rajta, és szeretnék, ha maradnék. :) Mikor Vivi hazaért, elmentünk ismét az olasz étterembe ebédelni, utána pedig Santa Monica beachre, mert az az egy kívánságom volt, hogy az óceánt látni akarom :). Tök jó volt, ismét fényképeket készítettünk, elszaladt az a kis idő ott.. Mivel már későn mentünk, így nem fürödtünk, meg az idő is kicsit szeles volt, de a látvány lenyűgöző :). Este ismét... Na mi???? Készülődés, és buliiii :)! Persze én már összepakolva, mert vasárnap reggel 6-kor indult a gép vissza.. Aznap nyitott egy hely, ismét szerepeltünk a listán.. :) Hát hatalmas buli volt, rengeteg ember, a zene iszonyat jó volt... Fúúúú, nagyon jól éreztem magam, persze mikor van hosszabbított nyitvatartás, mikor nem tudok maradni.. Mivel nyitóparty volt, ezért 5-ig bulizhatott a nép.. Vivit fűzték, hogy igyon, és hogy engem kivisznek limuzinnal a reptérre... Én csak pislogtam, hogy mi????? Mondtam Vivinek, hogy felőlem ok, a lényeg, hogy nekem 6-kor indul a gépem, amin mindenképp rajta kell lennem.. Végül mégsem ivott, szóval ő és Edó vittek ki, először még hazaugrottunk a cuccomért. Hát a buli vége nem igazán jól sikerült, nem mennék bele, hogy miért, de nem ilyen befejezést szántam.. :( No mindegy :)! Nagyon kómás voltam, egész út alatt aludtam.. Ismét Dallasban volt az átszállás, én elég nyugisan elvoltam, mire azt vettem észre, hogy igencsak az adott kapuhoz kellene mennem.. Azért nem voltam ideges, mert láttam kitáblázva, hogy merre, és gondoltam, hogy ott van a közelemben.. Hát kicsit benéztem.. Felmentem a mozgólépcsőn, de sehol semmi... Majd jött egy vonat, amire felpattantam, és megkérdeztem, hogy jó helyen vagyok-e, azt mondták igen.. Bíztam benne, hogy nem fél órás vonatútnak nézek elébe :D :D :D, de kb. 5 perc sem volt, és rohantam a kapuhoz.. Szerencsére nem kezdődött el a beszállás, és késve is indultunk.. Ismét alvás, hulla voltam, na és nem igazán bírom én ezt az időeltolósdit.. L. jött elém, már alig vártam, hogy talizzunk :), na és Heather írta, ha már L. hoz haza, akkor szeretnék megismerni... Uhhh.. Gyomrom görcsben volt végig, majd megtörtént a bemutatkozás, minden szuperül sikerült.. Azaz én annyira nem tudom, hogy miről beszéltek, teljesen kikapcsoltam, mikor megláttam a lányokat, és szétpuszilgattam őket, míg a többiek beszélgettek :). Kb. 15-20 perc lehetett, utána L-el elmentünk sétálni, nagyon jó volt, nagyon hiányzott már.. :$ 
Talán röviden, tömören ennyi a LA-i beszámolómról, remélem semmi fontosat nem hagytam ki :)! Hozzáteszem, hogy ezt a bejegyzést, már nem tudom mikor elkezdtem írni, és.... Nemcsak a lustaságomnak köszönhető, hogy nem írok, hanem annak, hogy iszonyatosan lassú a gépem, valami történt vele, sanszos, hogy vírusos is, és néha azt érzem, hogy szívem szerint földhöz vágnám, mert kb. használhatatlan.. De most nem szidom szegénykét, mert nagyon jól viselkedik, hogy végre nagy nehezen, de be tudtam fejezni, szóval próbálok nekiállni a következő bejegyzésnek. 
Ami biztos, hogy Californiába még vissza kell mennem, és nem csak ennyi időre!! :) Nem lehet leírni, egy életérzés :)!
Szép napot mindenkinek! :)

 A rucik :)

 Guess 

 Happy Mother's day! :)

 Amerikai bébi nyulak..... :S

 Nyissátok ki a szemeteket, de ott van a Hollywood sign! :)

 Diannal

 Beverly Hills

 Rodeo Dr

 Elefánik

 1600$

 Cameron Diaz star

 Michael Jackson

 Britney :)

 Santa Monica

 Beach

 Justinnal :)

Upsz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése