2013. júl. 4.

Carowinds, Cluster meeting, swimming pool (05.13-05.31.)

Sziasztok!

Los Angelest követő hetem szörnyű volt annyiból, hogy hulla fáradt voltam. Tényleg nagyon nem bírom ezt az időeltolódást, egész nap ásítoztam, a szemeim le akartak csukódni, alig vártam, hogy leteljen a munkaidőm, és irány az ágy.. Ez így volt hétfőtől egészen péntekig, akkora már volt bennem egy kis életerő. Pénteken üzent Gaby, hogy lenne-e kedvem vele shoppingolni. Szó mi szó, meglepődtem, és egyből az ugrott be, hogy tuti nincs autója, és ezért hívott el.. :$ Aztán egyből írta, hogy most tud először vezetni, szóval a kisördögöt egyből elhessegettem, szimplán találkozni akart, és nem egyedül vásárolni.. Jól esett, így éltem is a lehetőséggel, L-el úgyis estére volt megbeszélve a találka, Gabyval meg késő délutánra. Lovagló csizmát akart venni, Costa Ricában vannak lovaik :). Tök jól sikerült, és akkor éreztem igazán, hogy fejlődtem angolból, tök jót beszélgettünk, nevettünk :). Ő is megjegyezte, hogy csak velem tud angolul beszélni, akiknél lakik, ott spanyolul beszélnek, tényleg nagyon jól éreztük magunkat, és terveztük, hogy még kellene pár dolgot együtt csinálnunk, ő július 16-án megy vissza Costa Ricába.. Elég érdekes ez a barátság, azaz annak nem nevezném, de  nem igazán tudom, hogy miért nem keressük sűrűbben egymást.. mert mikor együtt vagyunk, akkor tök jól elvagyunk.. tény, hogy amikor tudok, akkor L-el vagyok, de Gaby sem erőlteti meg magát, hogy felhozza, hogy találkozzunk, persze két ember kell hozzá.. Na mindegy, ez rejtély marad, a lényeg, hogy az a pénteki nap jól sikerült, Gaby talált csizmát magának, szóval boldogság volt. Utána én találkoztam L-el, mivel ő is hétfőtől péntekig, reggeltől estig dolgozik, így általában péntek estétől vasárnapig tudunk találkozni. Nem sok időt töltöttünk együtt, fáradt volt, meg még én is, szóval megbeszéltük, hogy másnap tali. Már nagyon régóta tervezzük, hogy el kellene menni a Carowindsba (vidámpark), mint már írtam, ezt kapta tőlem szülinapjára. Mindenképp szombati napra terveztük, mert akkor este 10-ig vannak nyitva, és ugye a jegyünk délután 4-től volt érvényes. Persze erre a szombati napra is esőnek ígérkezett, nem akartam már elhinni, hogy minden az ellen szól, hogy nehogy eljussunk. Mérges voltam, így telefonos kapcsolatban voltunk L-el, hogy mit csináljunk.. Utálom az esőt, akkor tényleg az egész nap el van rontva, nem lehet semmi értelmeset csinálni. Azért eltettem a jegyet mikor elindultam itthonról, hátha.. Elmentem mekizni, utána L-hez, kérdezte, hogy akkor mi legyen, mondtam, hogy nekem mindegy.. 4 óra volt.. Mondta, hogy szerinte nem lesz gond az idővel, kicsit el volt borulva, de egészen addig esett.. Mivel már nagyon rákészültem, ezért mondtam, hogy oké, nem érdekel az sem, ha szakadni fog, de menjünk! Ígyis történt! Én kis naiv, abszolút nem gondoltam bele, hogy ekkora az érdeklődés egy vidámpark iránt :) :D! Majd utólag Heather mondta, hogy mi nagyon szerencsések vagyunk, hogy kb. 5 percre lakunk a Carowindstől, mert nagyon messziről is ide jönnek át vidámparkozni. Mikor az első körre, több, mint 1 órát álltunk sorba, akkor rájöttem, hogy igen, tényleg népszerű ez az Amusement Park.. A másodiknál is ugyanennyi volt a várakozás, kicsit megijedtem, hogy lehet egész napos jegyet kellett volna venni, mert így kb. 3 kör, és mehetünk is haza... Persze volt fast line ticket, ami +50$ lett volna fejenként, hát inkább kihagytuk, de utáltuk azokat, akiknek volt :D :D.. Szerencsére 6 körül elkezdett szállingózni a nép, és meggyorsultak a sorok.. Az élményt leírni nem lehet, olyan dolgokra ültünk fel, hogy atyaéggggg :)! Közben az járt a fejemben, hogy ki volt az az őrült, aki ezt megtervezte, és ha most éppen kisiklana, akkor vége mindennek.. Tényleg nagyon durva, az adrenalin szintje az embernek a fellegekben van :)! Végül mindenre fel tudtunk ülni, amire szerettünk volna, volt olyan, amire 2x is :), nem kell mondanom, hogy az volt a legőrültebb kör... Ordítottam, mint a fába szorult féreg :)! Ha kíváncsiak vagytok, akkor keressetek rá neten, youtube-on is biztos van rengeteg video, érdemes megnézni! Na és aki Amerikában van, vagy készül, semmiképp se menjen anélkül haza, hogy egy vidámparkot ne ejtett volna útba :)! Fantasztikus élmény! Nagyon gondolkozom, hogy season ticketet veszek, nagyon megéri.. Kicsivel drágább, mint egy napijegy, nem is értem a logikát, na de mindegy! L. rengetegszer megköszönte, hogy a legjobb szülinapi ajándék, annyira jó volt látni, hogy mennyire jól érzi magát, tényleg szuper nap volt! Amennyire nem jól indult, és úgy volt, hogy nem tudunk menni az időjárás miatt, fantasztikusan végződött, és az eső sem esett :)! Képet nem sokat csináltam, mivel úgy készültem, hogy nem megyünk, a fényképezőmet itthon hagytam, a telefonom meg lemerült :D! Majd a legközelebbinél :)!
Vasárnap cluster meeting, a találkozás helye, Farmers Market (=piac). Az idő csodálatos volt aznap is, szakadt az eső.. Persze ismét elsőként érkeztem, és ismét azt hittem, hogy megint rossz helyen vagyok.. Majd csekkoltam az emailjeimet, Paige küldött is emailt, hogy a B épületnél találkozunk.. Mindent láttam, csak B-t nem :D :D, így fogtam magam, és útnak indultam.. Végül csak úgy döntöttem, hogy visszatérek ahonnan elindultam, és pont ők is akkor érkeztek :). 2 új au pairrel bővültünk, egy brazil és egy ecuadori lánnyal. Nagyon szimpik, barátságosak, kedvesek voltak. Egyből bemutatkozás, váltottunk pár szót, telefonszámcsere, név, facebook :), úgy ahogy kell! A piac nem volt érdekfeszítő, mivel vasárnap délután volt, így már alig volt valami, na és nem igazán tudtunk mit csinálni, csak sétáltunk. Az ecuadori lány a változatosság kedvéért Gaby :)! Nagyon örültem, hogy végre szimpi lányok jöttek, és reméltem, hogy legalább egyikük nem lakik messze tőlem. A brazil lány mondta, hogy hol lakik, amikor mentünk Ashevillebe a sulis csajokkal, akkor ott taliztam velük, és hát elég messze van tőlem.. :( Cluster után még elmentem L-ért, a nagynénjénél volt, aki ott lakik, mint Gaby1 (Gaby1=régi Gaby :D). Érdekesen jött ki, mert megérkeztem, Gabyék előtt ültek kint gyerekek, és a kislány felismert, nem tudom hogy csinálta, mikor csak egyszer látott, akkor is kb. 5 percre és 2 hónapja, és szólt Gabynak, hogy ott vagyok.. Ő pedig nem tudta mire vélni, hogy hogy kerültem oda, nem is beszéltük meg, hogy találkozunk, de mondtam, hogy L-ért jöttem, aki szemben volt velük.. Elég hihetetlen, hogy kb. 2 embert ismerek Charlotteban, és éppen egymással szemben voltak.. Hm.. Lehet csak nekem furcsa, de el szoktam gondolkozni ezeken a dogokon :D! Majd L-el elmentünk vacsizni, és le is zárult ez a hét.
Új hét, szebben nem is kezdődhetett volna, ismét egy kis meglepi várt az asztalon reggel host familytől, hogy megköszönjék a munkámat! Mindig olyan erőre kapok ezektől a kis apró gesztusoktól, és nagyon jó napot csinálnak vele! Nincs is jobb érzés annál, mikor elismerik a munkádat, és meg vannak elégedve azzal, amit csinálsz! Kedden befejeződött az úszás a lányoknak, a hét többi napja ugyanúgy, a megszokott napirend szerint alakult!
Szombaton nyitott a közelünkben lévő strand, volt megnyitó, evés-ivás-dínom-dánom! A pool 1 medencét tartalmaz, de nagyon hangulatos. Van kártyám, szóval egész nyáron tudom használni ingyen!!! Kicsit ott voltam, a belépőkártyámat személyesen kellett átvenni, majd L-el meeting. Beszabadultunk Rossba (hasonló, mint a Marshalls), ismét sikerült költekeznem.. Tényleg beteges shoppingoló lettem itt.. :( Valakinek valami gyógyszere van erre :) ;)? Ezután elmentünk sétálni a Freedom Parkba kicsit :)! Vasárnap szokásos relax, semmi extra nem történt. Május 27. - Memorial Day, megkaptam szabadnapnak, nem kellett dolgoznom :) (azaz a hétfői feladataimat megcsináltam, kivéve az ikrekkel nem kellett foglalkoznom), de John kérdezte, hogy mi a tervem hétvégére, mert hogy egyik nap filmeznének, és mivel a hétfői napom offos, így egyik este az ikrekkel kellene lennem. Mondtam, hogy nincs még semmi programom, és persze, velük tudok lenni, de nem igazán értettem, hogy ők leülnek tévézni, én meg legyek a gyerekekkel.. Kicsit fura volt, de persze, nem gond.. Végeztem hétfőn a napirendemmel, utána irány a strand, majd délután szokás szerint L. :)! Egész péntekig nem tudtam semmit, hogy akkor most mikor akarnak filmezni, nem szóltak semmit, majd pénteken megkérdeztem Johnt, hogy melyik napra gondoltak.. Aztán kiderült, hogy vacsorázni és moziba akarnak menni!! Áhá, hát így már mindjárt más :D :D! Elég érdekes lett volna, hogy ők itthon vannak, és csak filmezni akarnak, miközben a gyerekekkel lehetnének :D! Szóval összeállt a kép, mondta, hogy szeptember óta, amikor megszülettek a lányok, azóta nem voltak kettesben vacsorázni :O :O :O! Heathernek nem volt kedve moziba menni, így csak a vacsora mellett döntöttek péntek este! Nagyon örültem, hogy elmentek, és kikapcsolódtak, ennyi jár nekik is, remélem sűrűbben megteszik :).. A feladatom annyi volt, hogy itthon kellett lennem, az ikrek már aludtak, szóval semmi dolgom nem volt, egy átlagos péntek este, csak éppen nem mentem sehova, én is pihentem kicsit ;)! Mikor hazaértek, én már a szobámban voltam, alvásra készen, John üzent, hogy itthon vannak, nagyon megköszönték, és írta, hogy nagyon jól érezték magukat :), én ennek igazán örültem :)! 
A futást most lecseréltem úszásra, ha már van ez a lehetőségem :)! Kb. olyan, mintha lenne egy medencém, maximum 5-6 ember volt eddig, mikor mentem, sőt volt olyan, mikor egyedül voltam :D :D!
Röviden, tömören ennyit erről a 3 hétről :)!
Olvassatok, most nagyon felpörögtem, szóval nagyon úgy néz ki, hogy utolérem magam!!! :) ;) 
Many hugs 

 No comment, a fáradtságomat illetően :D

 Carowinds

 A látvány nem adja vissza az érzést, de uhhhh 

 Vidámpark 

 To someone special :$

Swimming pool nyitó

 Mikor enyém az egész :)

 Cluster meeting - Farmers Market

Kis cukorfalatkáim :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése