2014. jan. 11.

Farmers Market, Gaby2-vel Charlotteban, L. Brother's birthday party, Bowling (06.01-06.21.)

Hey-ho! :)

Ismét itt :), remélem örültök :)! (Ezt a beszámolót már nagyon régen kezdtem el írni, szóval ne lepődjetek meg az időpontokon.. :))
Június 1-je szombat, előző nap Heather kérdezte, hogy van-e kedvem elmenni vele a piacra, persze éltem a lehetőséggel :). Így szombat reggel Farmers Market, nagyon jó volt, vettem házi jamet, nyammmiiii, nagyon fincsi volt :)! Tök jót dumáltunk, nagyon örültem, hogy elmentem :)! Azt elfelejtettem eddig írni, hogy John azóta is minden héten más városban dolgozik, mióta az ikrek kórházban voltak. Ez általában hétfőtől csütörtökig való távollétet jelent, de van mikor kedden ment el.. Mindegy, nem is lényeg... Heatherrel nagyon jól kijövünk, mindent elmesél, minden este vacsorára salátát eszünk, hisz tudjátok jön a nyár :D, majd megnézzük a sorozatunkat (Dexter), amire rászoktatott :D.. Nagyon közel került hozzám, nagyon szeretem, és érzem, hogy ő is engem :$! Szóval a piacon bevásároltunk a heti salátánkhoz is :), meg az ikreknek vettünk gyümölcsöket. Délután pedig ismét irány a strand :)! Este L., egy hozzájuk közel lévő parkban voltunk, sétáltunk, beszélgettünk.
Vasárnap Gaby2-vel volt megbeszélve, hogy találkozunk! Már mindenképp sort kellett rá kerítenem, mert folyamatosan üzent, érdeklődött, hogy mi van velem, és jó lenne találkozni! Örültem is nagyon neki, mert tudom, mikor én is a legelején voltam, és nem ismertem senkit, mennyire jól esett volna, ha valaki kicsit a karjaiba vesz... Persze én akkor is jól éreztem magam, mikor csináltam a kis dolgaimat, de azért a társaságnak sem mondtam volna nemet.. Szóval megbeszéltük, hogy találkozunk, elmentem érte, én fürdőruhát akartam venni. Jaaa, szerencsére ő nem lakik messze tőlem, azaz kb. 13 mérföldre. Elmentünk a hozzájuk közel lévő Mallba, ami természetesen zárva volt, mert kiment a fejemből, hogy vasárnap csak délben nyitnak.. Mit csináljunk, mit csináljunk, ő még nem volt Charlotteban, hát akkor menjünk be a városba :). Közben dumáltunk, tényleg nagyon kedves, szimpi csajszi :), szóval megvan a kis pajtim :), akivel tudok lógni! Jól éreztük magunkat, sétáltunk, sokat beszélgettünk, majd ebédeltünk. Ő 2-ig ért rá, mert meg volt beszélve egy ismerősével találkozó, aki hozott neki cuccokat Ecuadorból. Végül ahol ebédeltünk, odajött Gaby ismerőse, majd elváltak útjaink. Ezt követően na hova mentem :D :D??!! Gondolom nem nehéz kitalálni.. :) Igen, L-hez.. :) Megcsináltuk a dominikai túránk vonalát, megnéztük a szállásokat stb., majd úgy gondoltam, hogy nem akarok várni a foglalással, nehogy aztán megszívjuk, mikor ott leszünk, akkor nem tudunk hol aludni.. Szóval hazaértem, és írtam L-nek, hogy akkor tuti biztos-e ez az útvonal, mert lefoglalnám a hosteleket :), hát így is történt :). Kb. 2000 km-t fogunk menni a 2 hét alatt :), mindenhol kb. 2 éjszakát töltünk :)!
8-án (szombat), L-el elmentünk vásárolni, sikerült vennem egy fürdőruhát :D, szerintem meg sem lepődtök már ezen :). Este tesója szülinapjára mentünk, arra a helyre, ahol megismerkedtünk :)! Ő azon parázott, hogy nem érzem jól magam, mert ugye ismét latin tánc, meg mindenki spanyolul beszélt, a végére már sikerült elérni, hogy tényleg nem volt a legjobb kedvem, azaz olyan semmilyen volt.. Éjfél után kicsivel le is léptünk..
Vasárnap délelőtt szokásos punnyadással telt, délután pedig L-hez mentem, ország-várost játszottunk,eg okosan kitalálta, hogy játszunk baseballt.. Persze belementem, a szandálomat levettem, annyira belemerültem a játékba, hogy beleléptem egy gödörbe, és sikeresen elvágódtam, a bokám meg kibicsaklott.. :D Nem is én lennék amúgy.. :)
Június 14-én pénteken este elmentünk vacsizni a szokásos kedvenc helyünkre (Steak and Sheak), ezt követően pedig bementünk Charlotteba egy bárba. Nagyon hangulatos volt, jól éreztük magunkat. Másnap L. unokatesójáékkal találkoztunk, bowlingot terveztünk, L. most próbálta ki először :), jobb későn, mint soha :). Vasárnap meg ismét a jól megérdemelt pihenés, egész nap L. tesójáéknál voltunk, élveztük a semmittevés örömeit.  
18-i héten L. nem dolgozott, mert ugye közeleg a dátum, hogy mennie kell vissza Dominikára.. Minden nap együtt voltunk, 19-én rokonaihoz mentünk, mindenkitől elköszönt, majd Walmart, és megálltunk azon a helyen, ahol az első randi volt.. Hát nem romantikus :)?! Szomorú voltam, de mégsem igazán, mert tudtam, hogy pontosan 2 hetet kell kibírnom nélküle, és utána szuper nyaralásban lesz részem... Na és megkért, hogy ne sírjak, mert úgy nehezebb.. Kicsordult a könnyem, és nem is búcsúztuk el igazán, gyorsan kipattantam a kocsiból, jobbnak láttam, ha nem húzzuk sokáig a dolgot.. :) 
20-a korán reggel indult, egy kislányt is rábíztak, aki rokon.. Az apukájával él itt, és ment Dominikára az anyukáját látogatni.. New Yorkban volt átszállásuk, drága L. kicsit benézte, mert La Guardiara érkeztek, és ő azt hitte, hogy JFK-ről mennek tovább... Rohanva átmentek a JFK-re, majd ott közölték velük, hogy La Guardiáról indulnak... Pffff.. Épphogy nem késték le a gépet, na és ugye a taxira kidobott pénz az ablakon.. De ez az ő figyelmetlensége volt, szóval no comment, nem tudom, hogy csinálta, a lényeg, hogy szerencsésen hazaérkeztek este Dominikára.. 
(Ne haragudjatok, hogy most írok.. Tudom, nagyon le vagyok maradva, és higgyétek el, minden nap eszemben volt a blog, és ti, olvasók... Természetesen a lustaságomnak is köszönhető valamelyest, de talán annak a legkevésbé... Sajnos a laptopom nem akarta, hogy megosszam veletek az élményeimet, de látjátok, nem adom fel.. :) Tudom, fél évet behozni nem kis munka, főleg az én részletességemmel, mert azt szeretném, hogy mindenről tudjatok :)... Biztos vagyok benne, hogy annyira részletes nem tudok lenni, mint ezelőtt, amíg utol nem érem magam, de a legszebb pillanataimra teljesen emlékszem, amit meg fogok osztani veletek... Kicsi visszajelzést azért adhatnátok, hogy vannak-e/lesznek-e olvasóim, mert ha nem, akkor viszont lehet, hogy feladom.. :P)
Remélem mindenki jól van, és akinek célja Amerika, az nem adja fel, és harcol az álmaiért, hiszen megéri.. Nagyon sokminden történt velem, és ezek után is azt mondom, hogy a legjobb döntést hoztam meg, hogy kijöttem... Remélem kíváncsian várjátok a további beszámolókat.. Csakhogy kicsit izguljatok: Topsail beach, július 4-e, Dominikai nyaralás, L. visszatérése, csalódások, szülinap, suli, meglepetés kirándulás Dominikára, Thanksgiving, Black Friday... és még sorolhatnám.. :)
Ígérem hamarosan jövök, nem csak a szám a nagy.. :$
Hatalmas puszi és ölelés mindenkinek :)!
Ui.: képeket megpróbálok majd feltölteni, de ahhoz még mindig lassú a drágaságos laptopom... :(

6 megjegyzés:

  1. Hello! Nemrég kezdtelek el olvasni, de nagyon tetszenek a bejegyzéseid. Már várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Csajok!!! Igyekszem ;) :)!!

    VálaszTörlés
  3. imádom olvasgatni ezt a blogot. sok erőt ad ahhoz, h merjek én is au-pair lenni. régi vágyam, sok félelemmel! :)

    VálaszTörlés
  4. Szió! Várjuk a bejegyzéseket, nagyon szeretem a részletességed! Olyan jó olvasni, ne hagyd abba!! ;)
    Szép hetet kívánok! :-)

    VálaszTörlés
  5. Dora The Explorer Full Episodes for Children Dora Adventure Game
    http://youtu.be/s1fXTgPX4fw

    VálaszTörlés