2013. márc. 15.

Last class (03.04.)

Sziasztok!

Szokásos magyarázkodó szöveg.... na de tényleg valamelyik este el akartam kezdeni írni, viszont a laptopom nagyon nem akarta, felidegesítettem magam, és inkább lefeküdtem aludni... A memóriám elég jó, viszont utólag írni a blogot, nem egyszerű... A napok pedig csak rohannak egymás után.. mindig azt veszem észre, hogy már megint péntek van..
Szóval, elérkezett ez a nap is, 5 hetet végigjártam a suliban.. durva, nem?! Emlékszem, mikor még a legelső órámról írtam.. Én kis naiv, azt hittem, hogy suli végére milyen perfekt leszek, hát... Nem túl sok hasznát érzem, mert tényleg minden óra ugyanolyan volt, és szinte csak magnót hallgattunk, amit éppen itthon is tudok csinálni... Abszolút nem a beszédfejlesztésre éleződött ki a dolog, pedig az óra címe azt takarja.. no mindegy, valamit azért csak ért.. :) Annyit biztos, hogy megismertem Gabit. A tanárnő jófej, viszont azt veszem rajta észre, hogy nem igazán szeret tanítani.. mikor pl. valami szóba kerül, elkezd a google-ban képeket keresgetni, hogy megmutassa, amiről éppen szó van... :O Hát ilyenkor szoktunk összenézni Gabival, hogy mi van?! 2 héttel a kurzus befejezése előtt megemlítette, hogy utolsó órán dínom-dánom lesz, mindenki hozzon valami finomságot, és bedobjuk a közösbe.. :) Én a tejespite mellett döntöttem, hát büszke voltam magamra, mert nagyon finom lett. Heatheréknek is nagyon ízlett :). Az óra megvolt tartva, az utolsó fél órában kipakoltuk a finomságokat az asztalra.. Hát volt minden, ami szem-szájnak ingere :). Említettem, mikor a suliról írtam, hogy vannak indiai osztálytársak, ők indiai kaját hoztak!! Kíváncsi voltam rá, de SOHA többet, BORZALMAS! Olyan erős, és illatos, hogy örültem, hogy nem kapott lángra a fejem.. Ja, és hozzátették, hogy ez nem is erős.. Pffff... Mondom mi van???!!! Páran fuldokoltunk, de azért szerencsére életben maradtunk :D :D! A tejespitémnek nagy sikere volt, csak úgy megsúgom halkan, hogy abból fogyott a legtöbb.. :$ Majd kiosztotta a tanárnő az okleveleket, mindenki sikeresen teljesítette a kurzust :)! Fura, hogy egy kis mulatozás hogy összehozza az embereket, nagy evés közben egész jól  összekovácsolódott a banda :)! Készültek a fényképek, email, telefonszám csere, facebook :D :D.. 18-án kezdődik a folytatás, szinte ugyanezekkel a társakkal, az egyik német lány nem jön, mert nem nagyon jött be neki... egész jó az angolja, szóval mást fog keresni.. Amikor beiratkoztunk, nekem már akkor kifizették hosték a tandíjat, kapásból mindkét részt, szóval így el volt döntve, hogy megyek az English Conversation II.-re is. 2 hét szünetem volt, hétfőn már suli, ismét csak azt tudom írni, hogy rohan az idő :O! 
Jól sikerült az utolsó óra, annyit leszámítva, hogy nem kellett volna ennem az indiai kajából! :D :D 
Próbálkozom minél hamarabb írni, és tényleg ne haragudjatok, remélem azért még vannak olvasóim a hanyagságomnak köszönhetően :$?!
Pápá

 :)

 Az osztály :)
Francy, Gaby, me and Katja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése