2013. márc. 26.

Az idő rohan.. 2 hónap.. (03.07.)

Sziasztok!

Gondolom most mindenkinek nagyra nyílik a szeme, hogy mi történt, hogy ismét írok... Tényleg nem kezdek bele a magyarázkodásba, de ha utolérem magam, akkor talán megértitek, hogy miért is hanyagoltam a blogírást.. persze nincs mentség, és remélem, hogy nem feleslegesen írok, és vannak még követőim :) :)!
Mint a cím elárulja, 2 hónapja itt (lassan már 3 :D :D), csak kicsit le vagyok maradva.. most próbálok visszarepülni az időben, és visszaemlékezni, hogy hogyan is telt az aznap.. Reggel host anyuka vitte Ashleyt a szokásos orvosi vizsgálatra, visszafele jövet pedig hozott nekem a Starbucksból karamellás forrócsokit :), ismét csak a szokásosat tudom írni, hogy nagyon jólesett, a szám a fülemig ért.. ezek tényleg kis apróságok, de én úgy tudok nekik örülni :).. Majd a folytatás nem volt annyira zökkenőmentes, a lányok nem voltak tekintettel arra, hogy 2 hónapot ünneplek :), nagyon nyűgösek voltak aznap, nem beszélek mellé, vártam, hogy vége legyen, és meló után kimozdulhassak kicsit.. Majd készülődtem, mert mentem el itthonról, mint ahogy ezen a héten minden este.. Mentem le, hogy köszönök el, és ahol szokott lenni a kocsikulcs, ott volt egy tábla csoki, képeslap, és egy ajándékkártya az egyik helyre (Panera Bread).. Hát ne kelljen mondanom, hogy az állam leesett, és kb. nem jutottam szóhoz, hogy eszükben volt, hogy 2 hónapja velük élek.. Nem győztem hálálkodni, nagyon boldog voltam!!! Annyira szeretem őket!!! :) 
Hát ez ilyen kis rövidke bejegyzés, de ez a nap így telt, és mindenképp meg szerettem volna említeni :)! Viszont az tényleg félelmetes, hogy az idő mennyire rohan... Álmomban nem gondoltam volna, hogy így fognak repülni a napok egymás után.. persze ez annak is köszönhető, hogy szuperül érzem magam... <3

Meglepetés!

Thank you!!! 

1 megjegyzés:

  1. Szia Dóra!
    Nagyon örülök, hogy jól érzed magad! És az, hogy úgy érzed repül az idő, az annak köszönhető, hogy a családdal egymásra találtatok, ami fantasztikus dolog. :)
    Mi blogolvasók továbbra is várjuk az irományaidat, élményeidet.
    Üdv.: Alexa ;)

    VálaszTörlés