2013. márc. 10.

First party :)

Sziasztok!

Nagyon sokan hiányoltatok már, ami iszonyatosan jólesik, hogy ennyien olvastok, és kíváncsiak vagytok, hogy mi történik velem :) :) :)! Kicsit fellendült az amerikai életem, és csavargok :), szuperül érzem magam, ezért vagyok elhavazva a blogírással, ne haragudjatok! Most is megyek ki, sietőben is vagyok, de azért nem akarom összecsapni a beszámolómat, maximum holnap folytatom :)! Na mostmár elég a magyarázkodásból, inkább megpróbálok visszaemlékezni, hogy miről is kellene tudnotok, ami talán érdekes is lehet :D!
Munkáról annyira nem fogok írni, mert az a szokásos, minden ugyanúgy van, mint eddig!! Az ikreket IMÁDOM, és ők is engem :D :D :)!! Ashleyre valamelyik nap rájött a nevetőgörcs, szó szerint hangosan kacagott, nekem a könnyeim potyogtak, úgy nevettem.. Egy kis részletet sikerült is felvennem belőle!! Hihetetlen édesek, és tényleg nagyon jól elvagyok velük, ha odakerül a sor, hogy anya leszek, meg sem kottyan az egy gyerek, sőt, ha ikrek, az sem :D, tuti olyan szerencsés leszek, hogy hármas ikreim lesznek :D :D :D, na ott már nekem is kell au pair :D :D! Ha valaki azt hiszi, hogy az au pair szakmában nincs előrejutási lehetőség, de van!! Felcsaptam chefnek, én készítem a fincsi tápszert nekik :D :D :D :D :D! Egyébként élvezem a kotyvasztást, bár elég büdi :)!
Szerdán nem volt suli, hétfőn pótoltuk be! Csütörtökön elmentünk Johnnal bankkártyát intézni, hogy a millióimnak biztonságos helyük legyen :D :D :D!
Na és elérkezett a hétvége, amit már megbeszéltünk Gabival, hogy elmegyünk valahova bulizni! Szombat délután elmentem kicsit nézelődni, mekizni, és vártam, hogy Gabi szóljon az estével kapcsolatban! Majd írt, hogy még ő sem tudja, de biztos, hogy megyünk, csak még várja az ismerőse hívását, aki szintén velünk tart. Teltek az órák, nem nagyon történt semmi, én már lemondtam róla, hogy lesz a partyból valami. Heatherék is küldtek, hogy akkor menjünk csak ketten Gabival, de nézzünk körbe! Gondolom már ők se akarták, hogy hétvégén itthon kuksoljak :)! Majd nagy nehezen előkerült Gabi pajtása, és G. elküldte a címet, hogy hova menjek! Mert ő nem otthon volt már, hanem szintén valami spanyol ismijénél... Kocsiba pattantam, és irány.. mondta, hogy nem messze vannak Charlottetól.. Hát én már igencsak elhagytam Charlotteot, de csak mentem, és mentem.. majd odaértem a megadott címre, szerintetek jó helyen voltam?????!!!! Ááááááááá.... Akkorát kerültem, hogy csak a dollárok lebegtek a szemem előtt, hogy ez is jól sikerült, fizethetek a semmiért :D :D! Majd kaptam egy címet, úgy voltam vele, ha az sem jó, hazajövök.. de sikerült megérkeznem.. Majd nekivágtunk 3-an az amerikai éjszakának.. Mentünk össze-vissza, az első hely, valami mexikói bár volt, ahova 25$ lett volna a belépő, de senki nem volt bent, így úgy döntöttünk, hogy kihagyjuk. Lett volna valami jó hely, de oda meg 100$ volt a beugró... Hahahahahaha... Hát oda bementünk... na jó, csak viccelek :D :D :D! Szóval keresgéltünk, de eléggé el voltunk keseredve, hogy semmi nincs.. Nem Charlotteban voltunk, hanem valami külvárosi részen.. Majd találtunk valami sport pub szerűt, de elég érdekes alakok voltak bent, így oda sem volt kedvünk bemenni :D! Ezt követően volt egy hely, ahova beültünk, kevesen voltak, viszont a zene jó volt! Nem sokáig maradtunk, majd eldöntötték Gabiék, hogy akkor menjünk arra a helyre, ahol ők voltak múlt héten, ami egy latin bár, többnyire spanyol zenével! Mondtam,  hogy oké, csak mostmár valami történjen, és legyen élet! Odaértünk, sokan is voltak, minden korosztály, mondjuk a hely elég kicsi volt, és tele spanyolokkal persze! Egy számot ismertem Shakira-Loca, loca, amit tudtam énekelni, Gabiék jót nevettek :D :D! Majd felkért egy fiatalember táncolni, kértem tőle 5 percet, hogy lelkileg felkészüljek erre a táncra, végül beadtam a derekam, és megpróbáltam ezt a kis csípőtekergetést :), megdicsért ;), mondjuk elég gáz lett volna, ha azt mondja, hogy de béna vagy :D :D! Majd 1/4 3 után kicsivel zárt a hely, amin kiakadtam :O :O! Jól éreztem nagyon magam, jókat nevettünk, összességében jó volt :), legalább voltam ilyen helyen is, de azért nem fogok minden hétvégén oda járni :)! Pont ahogy hazaértem 3 körül, előtte kicsivel Heather küldött egy smst, hogy minden oké-e! Jólesik, hogy aggódnak :), már pont itthon voltam, szóval írtam neki, hogy no para :), a szobámban vagyok! Vasárnap többnyire kihevertem a fáradalmakat, rég voltam már az éjszakába, ami meg is látszódott, mert a másnapom hulla volt! Nagyon fáradt voltam!
Hát ennyi így alakult az első amerikai "go out-om" :)!
Ígérem próbálom lehozni a lemaradást, szorítsatok, hogy aludjanak az ikrek, és akkor a héten még kb. 3 bejegyzéssel bővülök ;) :)! 
Ágyő! :)
 Szokásos szombati meki :)

 The party team

 With Gaby

 Csíííízzzzz

Punta Cana



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése