2013. máj. 20.

Label (disco), Charlotte downtown és Asheville (04.01.-04.07.)

Sziasztok!

Az előző bejegyzésben említettem a kellemetlen telefonos szituációt, így ettől a héttől kezdve, kicsit több mindent kellett csinálnom, úgy éreztem picit, mintha büntetésben lennék :D.. Nos sebaj, elvégzem a munkámat, ha éppen a 9 órát kőkeményen kellene végig dolgoznom, akkor sem szólhatnék, hiszen ezért fizetnek.. :) De ilyenről szó sincs, amit eddig csináltam, ahhoz jött még egy kevéske plusz feladat. A suli is a megszokott kerékvágásban folyt, annyi különbséggel, hogy minden órán tartott valaki prezentációt a saját országáról.. Tök jó, mert mindenki különböző országból jött :), legalább kicsit színesek lettek az órák, ha már a tanár semmit nem tudott.. tényleg katasztrófa, elkezdtük venni a nyelvtant, komolyan mondom, hogy mi jobban tudtuk, mint ő.. Mindennek az ellenkezőjét mondta, mikor végképp elbizonytalanítottuk, hogy tuti nekünk van igazunk, akkor felhívta a fiát :D, megkérdezte, és hát mi nyertünk.. én éreztem magam rosszul az ő helyében.. :) Na mindegy... Szerdán dugóba keveredtem, így írtam a teachernek, hogy késni fogok, de úton vagyok.. Végül odaértem időben, mikor az egyik csoporttársam mondta, hogy már vártak, kíváncsiak Magyarországra... durva, mert aznap sokszor gondolkoztam, hogy neki kellene állni a prezentációnak, de lusta is voltam, meg nem tudtam, hogy mikor kell nekem tartanom.. Utólag már jobbnak láttam, ha nem a lustaság nyer, mert igen, aznap nekem kellett volna bemutatót tartanom.. Elég hülyén jött ki, hogy írtam is a tanárnak, hogy kések, mintha az miatt jeleztem volna, hogy nyugi, megyek ám, és megtartom a kiselőadást, közben semmit nem csináltam.. hát sikerült beégnem.. :D De az nem jutott el az agyamig, hogy minden órán valaki tartott, és nem igazán tudtam, hogy honnan tudják, hogy éppen ki következik, mire fény derült a titokra, hogy a tanár küldött egy emailt, csak én túl hosszúnak találtam, és nem volt kedvem elolvasni :D :D, hát itt hibáztam, mert abban volt benne a bűvös dátum, minden órára be volt osztva valaki :). Így elhalasztottuk hétfőre, hogy akkor két prezentációt mutatunk be.. Magyarországról utaztunk egészen Indiáig :).
Az ikrekkel minden rendben, velük kapcsolatban nem tudok újat írni! Cukik, és imádom őket :)!
Pénteken L. és én elmentünk először vacsorázni, utána egy buliba, ahova alig akartak beengedni, mert nincs amerikai okmányom.. A magyar jogsimat nem fogadták el, még szerencse, hogy az útlevet a kocsiban hagytam (soha nem szokott nálam lenni), kérdeztük, hogy az jó-e, hát nem tudják, menjünk vissza érte.. Hm, jól kezdődött, de szerencsére elfogadták.. a hely nagyon igényes volt, ismét sok részeggel teli, de tetszett.. visszajöttek az otthoni emlékek, főleg, mikor csaj bandákat láttam, hogy mennyire jól érzik magukat.. Éjfélt ütött az óra, L. születésnapja.. :) Carowindsba (vidámpark) vettem belépőt, nagyon örült neki szerencsére :). Jó kis este volt, na és a társaság sem volt rossz ;)!
Szombat, ugye még mindig L. születésnapja, délután találkoztunk, és bementünk Charlotteba.. Örültem az ötletnek, mert igazán még én sem voltam bent szétnézni, és az idő is jó volt! Vonattal mentünk, az is újdonság volt, hiszen az USÁ-ban még nem vonatoztam :). Nagyon-nagyon jó délutánt hagytunk magunk mögött, iszonyatosan jól éreztem magam.. Sok nevetés, szórakozás, fényképezkedés.. Have fun volt igazán. Szombaton kaptam egy smst az egyik osztálytársamtól, Katjatól (német au pair), hogy lenne-e kedvem másnap elmenni velük Ashevillebe.. Mivel nem sűrűn megyek ismerősökkel sehova, mindig L-el vagyok, így kaptam az alkalmon, és azért okosan is kell csinálnom itt a dolgokat, mert ha lemondanám ezeket a programokat, akkor többet nem hívnának :).. Na de persze nem csak ezért mentem el, hanem örültem egy kis kirándulásnak.. 
Vasárnap reggel indultunk, megbeszéltük, hogy hol találkozunk. Katja, az új francia osztálytársunk, legyen M. (nem tudom leírni a nevét :D), és neki egy barátnője (olyan régen volt már, hogy nem emlékszem hogy hívják :D).. Katja autójával mentünk, laza 2,5 órás kis út volt.. Hát őszintén, többet vártam a várostól, elég picike, kb. 3-szor körbe jártuk, ebédeltünk, édességboltokban voltunk, és róttuk az utcákat.. A Bazilika zárva volt, szóval oda sem jutottunk be.. :S Összességében jó volt, csak ha már ennyit utaztunk, akkor jobb lett volna több érdekességet látni.. Persze a shopping nem maradhatott el, vettem is egy nyári rucit :). Délután 5 körül indultunk vissza, hogy időben hazaérjünk, mindannyian au pairek vagyunk, és másnap meló.. (zárójelesen megjegyzem, ami nem maradhat el, tudom már hiányoljátok, hogy a 4. lánynak, akinek nem tudom a nevét, 18 éves, és olyan az angolja, hogy pfffff.. :O Csak lestem, és irigykedtem.. na jó, hozzáteszem, hogy ugyanúgy használják az angolt Dél-Afrikában, mint az anyanyelvét...) Fél 8 körül Charlotteban is voltunk.. Egészségesen elfáradtam, estére kidőltem, másnap új hetet kezdtünk meg :).. 

 Label (elég korán érkeztünk :D)

Felavattam a ruhámat :)

 Charlotte 

 Charlotte downtown

 Asheville zenészei

 Egy kis finomság, karamell minden mennyiségben! Yummi!!

 Basilica

 St. Lawrence

Gondolom mindenki nagyokat nyel :D :D! 
Chocolate Fetish

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése