2013. máj. 23.

Semmi érdekes, na jó, egy kicsi mégis... :) (04.08.-04.14.)

Hola!

A cím is elárulja, hogy ezen a héten semmi érdekfeszítő dolog nem történt velem.. na jó, egy kicsi talán mégis.. Hétfőn megtartottam a suliban a prezentációt, tök jól sikerült, büszke voltam magamra :D :D :D.. A tanár még mindig nem okosodott meg, de ezen már kár rágódni, hülyeséget azért csak nem tanultam a két kurzus alatt.. :)
Szombatra megbeszéltük L-el, hogy találkozunk, már régóta terveztem, hogy shoppingolnom kellene nyári ruhákat, de sohasem jött össze.. sikerült későn felkelnem, mikorra már üres volt a ház.. Nem tudtam hova tűnt a család, de nem is kell mindent az orromra kötni.. :) Akkor viszont tágra nyílt a szemem, mikor nem találtam a kocsikulcsot.. Benéztem a hűtőbe, és az ikrek esti cumisüvegei voltak csak bent, ami azt jelentette, hogy egész napra elmentek.. Huh... Mindenhol körbenéztem a kulcsot illetően, sehol semmi... Mint már említettem, hogy itt kocsi nélkül meg van halva az ember, nem tudsz semmit csinálni, na és L-el is meg volt beszélve, hogy találkozunk 3 körül.. Fúúúú, nagyon szenvedtem, a könnyeimmel küszködtem.. Ja, és persze gyönyörű idő volt.. Kiültem hátra olvasgatni, hogy teljen az idő... Anyu, ezt ne olvasd!!!! :) :) Annyira elvoltam, hogy sikerült kint elütnöm az időt, és leégtem.. :( Majd 1/2 5 körül megérkezett a család, én hátul voltam, köszöntek.. Majd J. megszólalt, hogy ne haragudjak, hogy elvitték a kulcsot... gondolom fura volt nekik, hogy szombat, és itthon dekkolok.. Nem kellett több, elsírtam magam.. már nagyon kivoltam.. persze én kint voltam, ők bent, nem látták.. na de már annyira folytak a könnyeim, hogy az orrom is elkezdett, így zsepire volt szükségem, be kellett mennem a házba.. akkor megint csak mondta J. hogy bocsi a kulcs miatt (azaz gondolom ezt mondta, mert annyira nem tudtam figyelni a zaklatottságomtól), csak annyit válaszoltam, hogy oké, de tutira látták a szétbőgött szemeimet.. akkor már az élettől is elment a kedvem, nem volt kedvem kimozdulni, szívem szerint csak feküdtem volna a szobámban.. de közben úgy voltam vele, hogy azért mégis szeretnék L-el találkozni, őt sem büntethetem, na és magammal is kiszúrok.. Eldöntöttem, hogy nem alszok itthon, nagyon kemény legénynek éreztem magam, mert dühös voltam, és hogy lemegyek, mondom hogy majd másnap jövök, aztán csááá.. ez tervnek jó volt :D :D, de persze mikor már lenyugodtam, akkor azon agyaltam, hogy hogyan adjam a tudtukra, hogy szeretnék kint maradni.. Elkészültem, sajnos a leégésemet nem nagyon tudtam leplezni.. :S Nagy "szerencsémre" itt voltak a szomszédok, aki mindig beszólogat, persze viccesen.. Elindultam a szobámból, majd mikor meghallottam,  hogy itt vannak, visszafordultam.. Jó bátor vagyok, mi :D :D?! Ha a szomszéd előtt mondom, hogy nem alszom itthon, tuti beéget valamivel, a mai napomhoz ez nagyon nem hiányzott.. majd kukucskáltam a szobám ablakából, ami a hátsó udvarra néz, láttam, hogy elkezdtek grillezni, iszogatni... Ohhh, jeee, akkor nem mostanában fognak hazamenni, bátorságot kell gyűjtenem, és lemenni.. Így  is volt, lementem, a pasik kint voltak hátul az udvaron szerencsére, H. és a szomszéd feleség pedig lent a konyhában.. Gyorsan mondtam Heathernek, hogy nem aludnék itthon, mert iszogatni szeretnénk, majd másnap jövök! Ő csak annyit mondott, oké, persze, jó szórakozást!! Pfff, ha tudtam volna, hogy ez ilyen könnyen megy :D :D.. Utálom magam, hogy mindenből olyan nagy ügyet csinálok, és kb. 1 óráig azon agyaltam, hogy hogyan kellene beadagolnom, hogy mi a tervem estére.. Jó kis este volt, ittam kicsit, jó hangulatban telt.. A mai napot le kellett valahogy vezetnem, elég feszült voltam..
Az eddigi beszámolóimból elfelejtettem, hogy már régóta tervezgettem, hogy hova menjek nyaralni a 2 hét vakációmon.. Úgy volt, hogy jön Magyarországról egy nagyon jó barátnőm, Timi.. iszonyatosan jó útvonalat terveztünk meg, New Yorkban érkezés, ott pár nap, 1 nap Washington, majd New Yorkból Miami, szintén pár nap pihi, chill, Miamiból cruissal irány a Bahamák, majd szintén Miamiba érkezés, és Miamiból Charlotte, hogy azért mégis lássa, hol élem mindennapjaimat.. :) Már az összes szállást megvolt, repülőjegyeket néztem, cruise.. John is sokat segített, ők voltak tavaly Miamiban, onnan jött a cruise-os ötlet, mutatott videót.. Uhhh, hát álom.. :) Január óta terveztük Timivel, és csak vártunk.. Vártunk a csodára, hogy a Budapest-New York repjegyek lentebb menjenek.. hát hiba volt, amit én gondoltam... sajnos a repjegyek nem lefelé, hanem felfelé mennek... Így addig vártunk, hogy már olyan magasak voltak a repjegyárak, hogy a rászánt pénzből nem igazán jöttünk volna ki.. Így fájdalmasan, de le kellett mondani erről.. Pedig jó kis útnak ígérkezett volna, nemde??!! Nem baj, ami késik, az nem múlik.. ;) Ne csüggedj Timi, valóra váltjuk mi még ezt az álmunkat.. :P
Közben egy másik barátnőmmel is beszéltem, Vivivel, ő minden évben jön ki, mert kint él anyukája, meg mostmár a tesója is.. Vivi a játszóházas főnököm, na és ők vannak kapcsolatban az Interexhangel, szóval általuk jöttem ki.. Csak hogy képben legyetek, hogy ki kicsoda.. szóval Vivivel már beszéltük, ha jön ki, akkor nagyon jó lenne találkozni.. bár én a két hetemet már lebeszéltem a családdal, hogy július 5-21-ig szeretnék szabad lenni, mert Timivel ezt a dátumot beszéltük meg, és már nem akartam variálni.. szóval ez azt jelenti, hogy csak a hétvégéim szabadok.. Ragaszkodtam a két héthez, hogy egyben kapjam meg, mégiscsak úgy igazán ki tudom pihenni magam, és érzem, hogy vakáción vagyok :).. Vivi április 10-én érkezett, és írta, hogy április 22-én érkezik Los Angelesbe, majd megy a tesója is, és én mikor tudnék menni... Huh, hát váratlanul ért, mert néztem repjegyeket, nem is túl olcsóak voltak, és úgy beszéltük, hogy csütörtöktől vasárnapig jó lenne kiruccanni.. Írtam neki, hogy nem tudom, hogy menni fog-e, mert a repülőjegyek sem baráti áron vannak, na és nekem a két hét szabim már megvan.. Végül csak találtunk olyat, ami nem ígérkezett rossz ajánlatnak.. majd lefixáltunk egy dátumot, hogy május 9-12-ig tudnék menni.. Hát teljesen bezsongtam, egész vasárnap repjegyeket kerestem.. Majd Vivi rámondta az áment, hogy jó a dátum.. Huh.. találtam 8-án estére gépet, hogy aznap még dolgozok, és késő este érkeznék Los Angelesbe.. jónak mutatkozott, mert ha 9-én mentem volna, akkor a fél nap elmegy utazással, és vasárnap csak úgy jött vissza gép, hogy reggel 6-kor indul LA-ből, ami pedig később jött volna, azzal már túl későn érkeznék Charlotteba.. szóval a repülőjegyeket már lecsekkoltam, ami hátra volt, hogy a családdal beszéljek, hogy meg tudjuk-e oldani.. Elterveztem, hogy bevállalok egy hétvégét, vagy pedig a megengedett napi 10 óránál többet dolgozok, csak valahogy oldjuk meg, mert menni szeretnék.. Hát amit levágtam vasárnap, kb. 10x elindultam a szobámból, majd vissza.. :D :D Majd a 11-nél lementem, és közöltem, hogy lenne egy kérésem.. elmondtam, hogy mi a szitu, van egy barátnőm, aki meginvitált magához, és el szeretnék menni Californiába, felvázoltam az opciókat, hogy hogyan dolgoznám le, vagy pedig vonják le a két hetemből... ismét feleslegesen paráztam, mert annyira jófejek voltak, hogy mondták, hogy persze menjek, és le sem kell dolgoznom.. :O :O John már régóta hétköznap nincs itthon (attól a héttől kezdve, amikor a lányok kórházban voltak), és mindig esténként segítek Heathernek az etetésnél, és reggel is korábban lemegyek... Gondolom ők is így próbálták meghálálni, mert 2 napról van szó, ami kiesne nekem.. sőt mondták is, hogy sokat segítek.. szóval minden happy volt, rohantam fel, és megvettem a jegyet Los Angelesbe május 8-12-ig!!!! :) :) Juhúúúú!!!! :) Hát így záródott ez a hét, amilyen rosszul indult a hétvégém, annyira jól fejeződött be :)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése