2013. máj. 14.

Mary Kay+Easter (03.30-31.)

Halihó!!

Ismét itt... Rájöttem, hogy lehet jobb, hogy ilyen ritkán írok, így legalább örültök neki, ha megláttok néhány új bejegyzést :)! Na csak viccelek ám, alig várom a pillanatot, hogy utolérjem magam :), és ne kelljen agyalnom, hogy mi történt több, mint 1 hónappal ezelőtt.. De nem irkálok feleslegesen, úgyis észreveszitek, ha már stimmel a dátum a bejegyzés címénél :D!
A héten már javultak az ikrek, a kedvük is jobb volt, mosolyogtak. Suli ugyanúgy hétfőn és szerdán este, nem volt semmi különös a héten. Hét elején emailben kaptam egy meghívót Heathertől, nem igazán tudtam, hogy mit takar, ahogyan ő sem :), szombatra szólt az invitálás, vele tartottam. Avonos cucchoz tudnám hasonlítani, termékbemutató féle.. Krémek, púderek, szemfestékek.. Hárman voltunk, Heather, a tesója és én, meg a termékbemutatós csajszi.. Szépen kifestettük magunkat, mindenről elmondta a nő amit kellett, elég sokáig elhúzódott.. Játszottunk egy kicsit, lehetett kérdezni bármit a bemutatós hölgytől (Angelina), cserébe zsetonokat kaptunk... Heather szerzett nekem 2 zsetont, majd felbátorodtam, én is kérdeztem párat, asszem 5 koronggal zártam a játékot. A púder annyira megtetszett, amit használtam, hogy sikerült a végén vennem egyet, és egy ecsetet hozzá.. Nem szoktam púdert használni, de ez annyira elnyerte a tetszésemet, az ára annyira nem, de szemet hunytam felette, mert megérdemlem :D.. Hazafelé jövet host mom hülyéskedett, ha majd visszamegyek Magyarországra, akkor kezdjem el terjeszteni a Mary Kay-t, jó kis üzletet csinálok, és meggazdagodom.. Jókat röhögtünk, jó volt kicsit így kikapcsolódni. Délután kicsit csavarogtam, nem történt semmi extra. 
Vasárnap húsvét, a héten már bejelentettem a családnak, hogy én is szeretnék velük menni templomba. Reggel mikor lementem, az ágyon rengeteg ajándék, köztük nekem is egy gyönyörű kosarat tojt a nyuszi.. Elindultunk a templomba, ezt követően családi ebéd volt nálunk. John anyukája+testvére, Heather tesója+férje, J. nagynénje, és mi, ez volt a vendégsereg. Kicsit olyan volt, mintha otthon lennék, a húsvéti asztalra hasonló finomságok kerültek, mint ahogyan az otthon szokott lenni :).. Főtt tojás, sonka, a hagyományos húsvéti menü :). Most nem éreztem kirekesztve magam, nekem is volt teríték az asztalon.. Kayla sajnos nem volt itt, Washingtonban voltak rokonoknál. 
A hangulat nagyon jó volt, majd John mondta, hogy igyunk pálinkát, mert közben Trent (H. tesójának a férje) szülinapját is ünnepeltük.. Lehúztuk a páleszt, utána végképp még jobb lett a hangulat, folyamatosan mosolyra állt a szánk.. Majd pihenés, nekem pedig délutánra volt programom, így leléptem.. John kérdezte, hogy mikor érek haza, kicsit furcsálltam (nem szokták megkérdezni), igaz vasárnap volt, akkor azért mindig időben itthon vagyok, mert másnap új hét bla-bla-bla.. mondtam, hogy nem maradok sokáig 8-9-ig.. Negyed 10 körül értem haza, leültem az asztalhoz, hogy leírom a következő heti napi teendőimet.. Odaült Heather is.. az már kicsit furi volt, majd el kezdett kérdezgetni, hogy mit szoktam játszani a lányokkal, amikor play time van stb.. Itt már kezdtem magam kicsit furán érezni, majd mikor közölte, hogy szeretnék, ha nem használnám munkaidőben a telefonomat, akkor azt hittem, hogy megnyílik alattam a talaj, azt sem tudtam, hogy hol vagyok! Ami teljesen jogos, és érthető, de én csak akkor használtam, mikor a lányok aludtak, és így tudtam az otthoniakkal skypeolni.. én nem gondoltam, hogy ez probléma, először persze elvégeztem a napi teendőimet, és mikor a lányok aludtak, akkor igaz, hogy használtam... hirtelen az volt az első kérdésem, hogy akkor sem, ha az ikrek alszanak? Mondta, hogy nem.. Ő is nagyon zavarban volt, mert utána mindenről beszélt, meg szerintem látta, hogy sokkot kaptam kb. :), és mondta, hogy szuper a munkám, mindent nagyszerűen csinálok, csak ez a kérésük.. Hát a bókok ekkor már nem nagyon segítettek, mert szerintem azt sem tudtam volna megmondani, hogy fiú vagyok-e vagy lány.. Na mindegy, tiszteletben tartom a kérésüket, azóta a telefonomat a szobámban tárolom :). De mikre nem jók az ilyen alkalmak, mert kérdezte, hogy hogy sikerült az este, és így gyorsan rávágtam, hogy találkoztam egy dominikai fiúval, veszíteni valóm már nem volt.. Lehet, hogy kicsit sejtelmes voltam pár beszámolómban, de mostmár lehull a lepel.. :) Igen, megismertem valakit, hívjuk L-nek.. :) Hát így zárult ez a hétvége, ezt leszámítva sem panaszkodhatom, és tényleg megértem a kérésüket, leginkább szégyenérzet volt bennem, és nem értem, hogy miért 3 hónap után szóltak.. 
Nem merek már ígérni semmit, de szándékomban áll írni a napokban.. Ha nem jön össze, azért ne szidjatok nagyon, csak kicsit! :)
Pusziiii
 Mindenki nyuszi tojta ajándéka :)

 Kosaram :)

Húsvéti Ikreim :)

2 megjegyzés:

  1. Szia ! Jók a beszámolóid :) De honnan tudják , hogy telefonozol ? Kamera a házban ;) ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Köszönöm! Igen van, a játszószobában és a gyerekek szobájában, hogy lássuk, hogy mikor kelnek fel, mit csinálnak stb... Erről a kettőről tudok :D :D Nem titkoltam, hogy telefonozok, azt hittem, hogy amikor alszanak, és elvégeztem az összes feladatomat, akkor ez nem probléma.. :S Megértem őket, csak rossz volt szembesülni vele, és nagyon rosszul éreztem magam miatta.. :S

      Törlés