2013. ápr. 15.

Whiskey River+Freedom Park (03.08. és 03.09.)

Sziasztok!

Hahaha, újra itt :D... Őszinte leszek, mostmár tényleg annyira le vagyok maradva, hogy nagyon nehezen veszem magam rá, hogy írjak, de nem adom fel :)! Megfogadtam (persze ez nem jelent semmit :D), ha egyszer utolérem magam, akkor szorgalmas kis diák módjára, mint aki rendszeresen időben elkészíti a házi feladatát, beszámolok a napjaimról :). Az egyetemen is mindig megfogadtam, hogy soha nem az utolsó pillanatban csinálom meg a beadandókat, hát ez nagyon kevés alkalommal jött össze.. A szakdolgozatnál is kihasználtam a +1 hét csúszást, ami napi 1000 ft-ba került :D :D :D... Na de mindegy, ez vagyok én.. Tényleg bízom benne, hogy azért még akadnak olvasóim :)!?
Eddig nem nagyon jártam bulizni, az első alkalom nem igazán nevezhető bulinak, ami a latin bárt illetti, de mostmár eléggé besűrűsödtek a hétvégéim :). Szóval péntek este Charlotte belvárosába mentünk, a Whiskey River nevezetű helyre.. Ez teljesen az én helyem, sokan voltak, jó zenékkel, igazi amerikai feelingje volt.. Na és itt ha valahova elmész bulizni, tényleg kőkeményen kérnek személyit, mert 21 év a korhatár.. Mondjuk amit nagyon nem akarok megszokni, hogy 10-02-ig vannak nyitva... 4 óra bulizás??!! Otthon hozzá voltam szokva, hogy minimum 4-ig roptuk :). Ugye Fanny? ;) De jó is volt.. :)
A bárban volt egy bika, amire fel lehetett ülni, kb. egész este azt néztük, hát vicces volt.. Amit megfigyeltem, hogy itt kb. tényleg mindenki részeg, a csajok 90%-a miniruhában, menni már alig tud, szóval mindene kilátszik, én érzem kellemetlenül magam miatta :D :D.. De nem számít, a bikára fel kell ülni feltétlen, na ott aztán mindent látni lehetett.. :O Érdekes volt.. Józanként jó nézni a sok kóválygó embert :).. Nem mintha eddig annyira részeges lettem volna, de azért volt pár jól sikerült este otthon... :D :D Na hát itt nem túl sokszor lesz rá alkalmam, mert annyira autóhoz vagyok kötve, hogy huh... Na de megvagyok én alkohol nélkül, de néha azért jó lenne kicsit kirúgni a hámból :D! Tetszett ez a hely, rendben volt vele minden, megtaláltuk a kedvemre való kis helyet! :)
Majd másnap úgy döntöttünk a gyönyörű időnek köszönhetően, hogy valamit a szabadban kellene csinálni.. Idegenvezetőm :) a Freedom Parkot tűzte ki célnak, ami nagyon jó ötlet volt :). Napsütés, madárcsicsergés, tavacska, nyugalom, és nem utolsó sorban a társaság is a lehető legjobb volt... Ááááá, nem is lehetett volna ennél jobb szombat délután.. Nagyon hangulatos park, ha ki akar kapcsolódni az ember, a legtökéletesebb hely.. Szuper szombat délutánnal zártam a napot, nem túl későn értem haza, mert másnap a lányok keresztelője, de ezt egy újabb bejegyzésben olvashatjátok! :)

 Hát erről beszéltem... ez még diszkrétnek mondható :D

 Ő csak szimplán jól érezte magát :)

 Freedom :)

 Chillin :)

Sunshine

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése