2013. ápr. 15.

Baptism+3rd cluster meeting (03.10.)

Hahó!

Turbóra szeretnék kapcsolni, és tényleg utolérni magam :), szóval tessék sűrűn nézni az oldalt :)! Remélem büszkék vagytok rám?! :D
Nagyon izgatottak voltunk ezt a napot illetően, mégiscsak a lányok keresztelője.. Az ajándékukkal is bajban voltam, hogy mit illik ilyenkor venni, de szerintem elég kis ötletes dologgal rukkoltam elő, nekem legalábbis nagyon tetszett :), nem árulom el, majd a képet meglátjátok róla :P, a bejegyzés végén :).  Mindenki nagyon készült, az ikreken csodaszép ruhácska volt, na és én is vártam, hogy felavathassam szépséges ruhámat.. Remélem emlékeztek rá?! :) Kértem egy kis segítséget, de a fehér mellett döntöttünk :). 1/2 9-re a templomba kellett érni, Heather szülei, tesója és férje voltak hivatalosak. A templom kicsi, barátságos és szép volt, a mise sem hasonlítható egy magyar prédikációhoz, az éneken van a hangsúly, amit egy nagyon színvonalas énekkar valósított meg. Összességében nagyon tetszett, legalább tudom, hogy milyen egy amerikai mise :). A keresztelőre nem fektettek túl nagy figyelmet, amit mondjuk hiányoltam, 3 perc volt kb. az egész.. Mikor vége lett, kicsit még maradtunk fényképeket készíteni, majd irány haza.. Fent voltam a szobámban, tettem-vettem, mikor úgy gondoltam, hogy lemegyek, iszom valamit.. Kicsit meglepődtem, mikor mindenki az asztalnál ült, és ebédeltek.. Majd H. szólt, hogy a másik asztalnál van a terítékem, egyek.. Valahogy nem kívántam már semmit, pedig előtte nagyon éhes voltam.. Olyan érzésem volt, mint mikor az iskolában a szamárpadba ültetik a gyereket.. Jobbnak láttam, ha visszavonulok szerény kis hajlékomba, és alig vártam, hogy teljen az idő, hogy elindulhassak a cluster meetingre.. Végül csak a hasam győzött, mert aznap nem ettem semmit, és igencsak 1 óra körül lehetett az idő.. Mikor ismét lementem, akkor már feloszlott a tömeg, szabadabban éreztem magam, és leültem a fotelba, ott ettem.. Mikor szedtem, készségesen elmondták, hogy mi micsoda.. Lehet, hogy csak nekem esnek rosszul ezek a dolgok, de.. Persze a hangulatomtól is függ, van mikor érzékenyebb vagyok, és az éppen aktuális dolog felemészt, de egy másik pillanatban fel sem tűnne.. Biztos nem csak velem van ez így, na és azért tegyük hozzá, hogy nagyon távol vagyok az otthonomtól.. Mindezek ellenére is még mindig azt mondom, hogy szuperül érzem magam :), kinek nincsenek nehezebb pillanatai?! Visszatérve, megettem a kis ebédemet, majd útnak indultam.. LC-vel meg volt beszélve, hogy hozzá megyek, és onnan együtt megyünk a hockey meccsre :), időben meg is érkeztem.. Két kislánya van, a kisebb volt otthon, 7 éves.. Nagyon gyorsan összebarátkoztunk, igazi kis pörgős csaj, és gyönyörűen beszél angolul.. Akkor azért megfordult a fejemben, hogy egy ilyen kis cserfes, aktív gyerektől mennyi mindent lehet tanulni, nem lenne olyan, hogy csendben ülök mellette :).. Végül ő is jött velünk a hockey gamere, nagyon boldog volt miatta, egész úton szórakoztatott. Dana (boszniai lány), akivel azóta is megyek sushizni :P, előző nap küldött egy smst, hogy mennek bulizni, ha gondolom tartsak velük :). Jól esett, de a keresztelő miatt le kellett mondanom, mert korán kellett kelnem.. Üzent LC-nek, hogy nem jön a meetingre, gondoltam magamban, hogy biztos jól sikerült az előző napi buli :D :D, persze én hallgattam, hogy talán túl fáradt lehet, azért nem jön.. :P A svéd lány, akit inkább fiúnak mondanék :$ :D, hozott magával egy ismerőst, szintén érdekes kinézettel rendelkezett, a lengyel lány egy román csajszival jött... Ismét ki maradt egyedül??!! Hát én.. :D Nem vagyok túl nagy sportrajongó, de legalább voltam egy Charlotte Checkers vs Houston Aeros hockey meccsen. A hangulat nagyon tetszett, megvolt az egésznek a feelingje.. A vége előtt eljöttünk kicsivel, sajnos vesztésre állt a Checkers.. :( Majd mikor visszaérkeztünk LC házához, kiszálltam a kocsiból, majd July kikiabált, hogy miss you :)! Annyira kis imádnivaló, remélem találkozom vele még párszor :)!
Ashely and Sarah

 Ikreimmel :)
 I love them!

 Az ajándék :D :)

 Charlotte Checkers vs Houston Aeros

 Make noise! :)

Hockey game


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése