2013. ápr. 16.

St. Patrick's day (03.16.)

Hi Everybody!

Remélem értékelitek, hogy igyekszem :D :)! Eljött a St. Patrick nap, amiről már annyit hallottam, és mindenki izgatott volt miatta. John is sokat mesélt róla, hogy akkor mindenki iszik, hatalmas a hangulat.. Kíváncsi voltam, hogy mit is takar ez a nap :)... St. Patrick nap vasárnapra esett, de szombaton volt az ünneplés, gondolom, hogy a másnaposságot ki tudják pihenni :). Előző este, pénteken kimentem, nem aludtam itthon, mert őszintén, már nekem is hiányzott az, hogy kicsit iszogassak.. :) Először nem tudtam, hogy hogy mondjam, hogy szeretnék kicsit kint maradni, és másnap reggel jövök.. Majd pénteken napközben J-tól kaptam egy körüzenetet, a másnappal kapcsolatban, hogy itt lesz a gyülekező, itt kezdenek el hangolódni a napra, és kéri a visszajelzéseket, hogy kikre számíthat.. Kaptam a lehetőségen, megköszöntem a meghívást, és beleszőttem, hogy én este barbeque party-ra vagyok hivatalos, szeretnék kicsit inni, és másnap reggel jövök, ha nem probléma.. Választ nem kaptam.. :( Majd mikor lementem, készítettem az ikrek kajáját, H. mondta, hogy hallotta, este barbequra megyek, érezzem jól magam.. :) Ebből már tudtam, hogy J. leadta a drótot neki, mert H.-nek én nem említettem ezt, viszont host apuka meg nem válaszolt.. Kicsit kellemetlenül éreztem magam, hogy akkor most mi van?! Mikor apuka hazaérkezett munkából, akkor sem szólt az üzenetemmel kapcsolatban semmit, de mivel host anyuka jó szórakozást kívánt, így úgy gondoltam, hogy mehetek! Kicsit fura ez nekem, hogy kb. el kell kéredzkednem, de szerintem ebből is én csinálok nagy problémát.. Nem vagyok egyszerű, mi :)? Majd estére elkészültem, elköszöntem, és kaptam egy kis utasítást, hogy 3-ig ihatok :), óvatos legyek blablabla.. Elindultam, de én mégiscsak kellemetlenül éreztem magam, írtam nekik egy üzenetet, ha probléma, hogy inni szeretnék, akkor mondják, kibírom én alkohol nélkül, és jövök haza.. Sokáig nem kaptam választ (lehet, hogy csak nekem tűnt soknak :)), mire 4 smsben kaptam az üzenetet.. :O A lényeg az volt, hogy érezzem jól magam, csak másnap időben legyek itthon, mert jönnek a vendégek, és szeretnék ha a St. Patrick napon én is velük tartanék, és nagyon örülnének neki, ha én lennék a sofőr :D, sőt, biztos sokan hálásak lesznek érte, és még fizetnek is.. Hát áment mondtam rá :). Az estém jól sikerült, jó volt kicsit iszogatni :), nem ittam sokat, pezsgő+energiaital kombó volt a befutó :). Másnap reggel 9-re itthon is voltam, igaz hullának éreztem magam, lefeküdtem kicsit aludni.. :) Majd érkeztek a barátok, nagy zsivaj volt lent, az asztalon jó pár alkohol előkészítve. Az idő nagyon szép volt, így kint grilleztek a hátsó udvaron, beszélgettek, játszottak.. Kipróbáltam valami amerikai játékot, meg nem mondom, hogy mi a neve :D, de jó volt.. :) Majd a teraszon álltam, néztem a többieket, ahogy játszanak, egyszer csak jött egy nagy szél, a napernyőt felkapta, ami az én kezemben landolt.. Nem tudom leírni a szitut, de annyira hirtelen történt, mindenki tapsolt, the Hungarian hero, it was nice Dora, és mentek a hasonló dicséretek :D :D.. Amikor felkaptam az ernyőt, sikítottam egyet, mert olyan gyorsan jött felém, ha fejbe talál, szerintem ott is maradtam volna :D :D.. De megmentettem mindenki életét :D! Elég sokáig itthon voltunk, kb. 4 óra lehetett, mikor elindultunk a fesztiválra, én már kényelembe helyeztem magam, mint sofőr, aztán Heather mondta, hogy vezet ő.. Hát jó.. :) Őszintén, amekkora felhajtás volt ezzel a nappal, fesztivállal kapcsolatban, számomra elég nagy csalódás volt... Voltak kint árusok, azokat végigjártuk, sétáltunk, tömeg volt, de semmi extra.. A pasik már jól álltak az alkoholt illetően, John egy haverja folyamatosan azzal nyaggatott, hogy ott ne hagyjam, hozzam haza, menjek vissza érte blablabla.. vicces volt.. John pedig folyamatosan elnézést kért, hogy jajj, ne haragudjak, meg egyszer megölelt, jót mosolyogtam rajtuk.. :) Majd elindultunk haza, nem tudom hány óra lehetett, de ismét nem nekem kellett vezetnem, lőttek a dellának :( :D :D! Hazaértünk, kicsivel később befutott a vicces haver koma, és elkezdte mondani, hogy beszélnünk kell, mert nem mentem vissza érte, neki így most 3 órán keresztül gyalogolni kellett stb, persze ez nem igaz, de jópofán adta elő.. :D :D :D Este a kertben vacsoráztunk, akkor már mindenki jól érezte magát az alkoholnak köszönhetően, én ugye nem ittam, de külső megfigyelőként humoros volt... Majd anyuka beszólt, az angolommal kapcsolatban a vicces figurának, hogy nem beszélek folyékonyan angolul, J. mondta neki, hogy neeee, de én  abban a pillanatban leblokkoltam.. majd anyuka átölelt, és elkezdtek az egekig dicsérni, hogy mennyire meg vannak elégedve velem, milyen jó munkát végzek stb... Az már nem segített a dolgon, mondhattak akármit.. Majd szépen lassan, könnyeimmel küszködve, felvonultam a szobámba, ahol kitört belőlem, és minden gondolat megfordult a fejemben.. Persze igaz a mondás, hogy az igazság fáj, de az interjú alatt nem egyszer hangsúlyoztam, hogy szükségem van az angolra, és az az elsődleges cél, hogy azt fejlesszem... na de mindegy, ismét előjött az érzékeny énem.. Majd nagy sírásomban elaludtam, és ez volt az első éjszaka, hogy végig aludtam, nem keltem fel egyszer sem az éjjel.. Lehet, hogy mindig sírva kellene elaludnom :D :D?! Hát így zárult ez a napom, de másnap egy szebb napra ébredtem, és próbáltam magam nyugtatni, hogy ez a piának is köszönhető, olyankor mindenkinek szabadabb a szája, biztos nem akart megbántani.. Majd másnap bocsánatot kért J., hogy milyen őrült nap volt, meg az őrült amerikaiak stb.. 
Tudom, nagyon lehúzom magamat az angol miatt, de túl nagyok az elvárásaim magammal kapcsolatban.. Nagyon azt szeretném, hogy gyorsan történjenek a dolgok, miközben ez egy folyamat, és ki kell várnom a végét :)!

 St. Patrick's day

 Ashley <3

 A tömeg 

 Kayla :)

Me

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése