2013. febr. 7.

1 hónapja itt :)

Bocsi, hogy mostanában nem írtam, most is drága Öcsikém hiányolta már nagyon, hogy nem tud mit olvasni :D :D, így rávettem magam, hogy összehozok valami kis érdekességet.. :), de a napi rutinon kívül nem történt olyan dolog, amit úgy éreztem, hogy le kellene írnom, ismételni meg nem akarom magam folyamatosan :). A hétvégém ugyanúgy telt, szombat délután kicsit összeszedtem magam, és elindultam céltudatosan vásárolni, ami a futáshoz szükséges ruhákat jelenti :)! Jó volt kimozdulni, és találtam jó kis üzleteket :)! Vettem nadrágot, trikót, pulcsit, cipőt, szóval elköltöttem egy kis pénzt, de jólesett :)! Majd meglátogattam a mekit, kíváncsi voltam az itteni ízekre! Halas menüt ettem, ugyanolyan volt, mint otthon, fincsi! Közben írt a dél-afrikai lány a suliból, hogy este ha van kedvem menjek velük valahova :)! Mivel én vásároltam, és már túl későn írta az üzenetet, így nem tartottam velük. Meki után irány Target egy kis Haägen-Dazs jégrémért, adtam a kalóriáknak, mielőtt nekikezdtem a futásnak :)! Nagy boldogan hazaértem a vásárlásból, de az itthoniak nem kérdeztek semmit, hogy milyen volt, mit vettem stb.. Rosszul esett, persze magamra vettem egyből, hogy van valami bajuk velem.. (úgy csinálok, mintha nekik nem lehetne akármi problémájuk.. ez is csak az én hülyeségem..) Kár, hogy ilyen lelkiismeretes vagyok.. :/ Kértem tőlük angol feliratos filmet, hogy valami hasznossal töltsem az estémet! Fever Pitch-t néztem, aranyos kis film volt! 
Vasárnap délelőtt Kaylaval rajzoltunk kicsit, utána szokásos heti Walmart bevásárlás Johnnal, itt sem történt semmi érdekes! Majd délután irány futni :)! Hihetetlen, hogy hogy el lehet szokni tőle, de jó érzés volt elfáradni :), másnap éreztem is az izomlázat rendesen :)! Kellemes volt az itteni utcákat taposni, nem az otthoni homoktengerben elsüllyedni :D :D :D!
Hétfőn este suli, a szimpi csaj is elkérte a számomat, hogy kedden lehet, hogy találkozunk! A keddi napom hosszú, mert akkor vagyok egyedül itthon a gyerekekkel, így általában 8am-6pm-ig vagyok! Szép idő volt, így délután elmentünk a lányokkal sétálni, munka után pedig irány futni! G. nem írt, este host mom elment  itthonról, így besegítettem Johnnak megetetni a gyerekeket, úgysem volt semmi dolgom, és nem akartam a szobámban kuksolni, és lássák, hogy milyen rendes vagyok :D :D!
Szerdán ismét suli, majd kiderült, hogy G. küldött smst, csak rosszul írta fel a számomat! Ez a nap nem volt annyira jó, az óra végén beültem a kocsiba, és elkezdtek potyogni a könnyeim! Hazaértem, letettem a kocsikulcsot, J. kérdezte, hogy milyen volt a suli, annyit mondtam, hogy jó, rám nézett, de feljöttem a szobámba, és itattam az egereket! Majd J. küldött egy smst, hogy minden oké-e, és hogy hagytak muffint, majd egyek! Jólesett nagyon! Írtam neki, hogy az angol miatt vagyok kicsit elkeseredve, de holnap minden jó lesz! Reggel H. is kérdezett, és mondta, hogy bármiben segítenek, gyakorolnak velem! Nagyon-nagyon rendesek! Nyugi, nem akarok hazamenni, nem is fordult meg a fejemben! Tudom, hogy vannak nehézségek, amikkel szembe kell néznem, de akkor is megvalósítom a célom, amiért kijöttem! A sírás csak úgy kijött, néha kell az is! :) Egyébként is már megijedtem, hogy elfogytak a könnyeim, hogy eddig nem sírtam!! De megnyugtatok mindenkit, hogy van még bőven miből áztatnom a párnácskámat :D!
Ma már jobban is vagyok, hisz tomorrow will be better than today :), és mégiscsak ma van, hogy 1 hónapja Amerikában vagyok, nem lehet rossz kedvem! :D :D 
Remélem veletek is minden rendben! :)
Olyan kis cuki ez a kép, és pont találó :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése