2013. febr. 12.

Fairy festival+Cheesecake Factory

Halihó Mindenki!

Ma reggel ismét egy olyan levéllel szembesültem Öcsémtől, hogy jó lenne, ha írnék :D.. Egyébként is terveztem, hogy már időszerű lenne, meg már nem tűröm a zaklatását sem :D :D, no és a fejfájásomnak is köszönhető, hogy nem alszom, és nekikezdtem.. Valahogy nem megy nekem ez az időjárás ingadozás, egyik nap ragyogó napsütés,másik nap szakadó eső.. :( Nem voltam frontérzékeny, de ez már nekem is sok.. :( Na elég a rizsából, ez lett volna a kis bevezető szöveg :D!
Hol is fejeztem be? Jaa, igen.. volt a kis sírásos kiborulásom, de új nap kezdődött, és ismét másképp láttam a világot, újult erővel nekikezdtem :)! Ugyanúgy teltek a hétköznapok, semmi változatos nem történt... A gyerekek ugyanannyit alszanak, esznek, mosolyognak, pisilnek, kakilnak :D, minden a megszokott kerékvágásban halad :)! Egyébként már lelkileg kezdem hozzászoktatni magam, hogy nem lesz nekem mindig ilyen jó sorom, túlságosan elkényelmesedtem, mert amit eddig csináltam, azt nem nevezném munkának :)! Jajj, már előre félek, mikor jön a foguk, és elkezdenek együtt sírni.. :/ Pedig amilyen gyorsan pörögnek a napok, lassan már ehhez az időszakhoz érkezünk! 
Mi is történt ezen a hétvégén?! 1 hete megemlítette nekem J., hogy majd lesz Fairy fesztivál, és ha van kedvem tartsak velük! Naná, hogy kaptam a lehetőségen, kíváncsi is voltam, hogy mi is ez valójában, na és egyébként se kellett semmilyen programot kihúznom a naptáramból :D! Szombaton 11 óra körül indultunk el, felvettük Kaylat, utána irány a fesztivál. Odaértünk, minden kislány tündér ruhában szaladgált, szárnyakkal a hátukon :)! Nagyon édesek voltak! Különböző sátraknál lehetett kreatívkodni, tündérhajót készíteni, koronát, volt arcfestés, az erdőben pedig faágakból tündérházikó készítés :)! Nagyon hangulatos helyen volt, mondjuk ezek ellenére többet vártam a rendezvénytől. Sajnos nem túl tehetséges rajztudással áldott meg a sors, no de ezeknél az arcfestéseknél még talán én is többet tudtam volna kihozni magamból. Mikor még a játszóházban dolgoztam, karácsony előtt voltak animátorok, akik különböző foglalkozásokkal szórakoztatták a gyerekeket, ott is volt arcfestés, csak ámultam, hogy mennyire ügyesek! Hát itt... pfff.. Kayla arcára egy szivárványt festettek, hát nem semmi ötlet egy tündérfesztiválon.. Egy másik kislánynak meg kb. három narancssárga vonalat a homlokára. Kicsit érdekesen néztem, és nem hiszem, hogy túl hitelesen el tudtam játszani, hogy mennyire lenyűgöző.. :/ :D.. Ezt követően elmentünk hajót készíteni, utána házikót. Jó volt egyébként, de azt hittem, hogy több program lesz, de semmi extra nem volt. Kb. 4-5 órát lehettünk tündérországban, utána visszatértünk a valóságos házikónkba :)! 
Kicsit lepihentem, na és ezt követően mi következett?? Na????? Aki tudja, annak egy hatalmas pirospont!!! :) Hát persze, hogy nem maradhat el a hétvégi shopping :D! Szerintem ez már ígyis marad, azért pénzt költenem is kell :)! Szóval elmentem ismét felmérni a terepet, nem mintha annyira szükségem lenne akármire is, de azért vettem két pólót, na és persze Häagen-Dazs jégkrémet! A heti egyszeri alkalom még nem függőség, ugye :)?! Fél óra telt el, mikor jött J-tól az sms, hogy nehogy azt érezzem, hogy muszáj, de hogy velük vacsizom-e!? Ismét nagyon-nagyon jól esett :), írtam neki, hogy igen! Nem túl sokáig voltam távol, mire hazaértem, pont megérkezett a pizza, és becsatlakoztam mesét nézni, ami azért fontos momentum, mert mondták benne, hogy Budapest, amit J. is egyből megjegyzett :)!!!! 
Ja, és persze ezen a napon volt apukám születésnapja, mégegyszer boldogságos születésnapot Apu, itt a blogomban is!!!!! :) <3 (Megemlítem, hogy adtam fel képeslapot, és 1 hét alatt megérkezett!!!!! :O)
Vasárnap sikerült sokáig aludnom, aztán a szokásos hétvégi skype csevegéseket megejtettem! Mikor felébredtem, kicsit megijedtem, hogy felszívódott a host family-m, de kiderült, hogy templomban voltak, csak elfelejtettek szólni! Kíváncsi lettem volna pedig, hogy milyen egy amerikai mise, de majd legközelebb :)! Szóval ebédeltünk, és bár szokatlan módon, de nem voltam éhes, biztos már tudat alatt, az esti cheesecake factory-ra gyúrtam :). Azért ettem kicsit, kár is lett volna kihagyni, incsi-fincsi barbecue volt :). Majd elkezdtem készülődöni, hiszen 6:30-kor cluster meetingem volt, a már említett helyen. Kicsit paráztam, hogy hogy fogok odatalálni, de J. mondta, hogy töltsem le a googlemaps-t a telefonomra, ő is azt használja. Ugye még korábban letöltöttem egyet, de azzal nem mentem sokra.. A lényeg, hogy a googlemaps kitűnően működött, és egyből a célállomásra vitt :), nem bolyongtam :D. Én voltam az első, fura, hogy mióta kint vagyok, azóta mindenhova elsőként érkezem :D! Nem volt ez rám jellemző :D! Bementem, rengetegen voltak, pont megírtam LC-nak az smst, mikor betoppant ő is! Kiültünk, vártuk a többieket. Most összesen 4-en voltunk, az első meetingen 6-an. Egy lánynak lejárt az 1 éve, és hazautazott Afrikáába, a másik lány pedig otthagyta a host családját! Kíváncsi lennék, hogy mi lesz vele, mert 1-jén ment el a családtól, és onnantól kezdve 10 napig maradhat az országban, ami tegnap lejárt neki, de nem utazott haza. Mivel nem fejezte be a programot, így nem jár neki a +1 hónap, amit utazásra szánhat, szóval gondolom illegálisan marad itt, hacsak a barátja el nem veszi :D :D :D! Na ismét elkanyarodtam a témától.. kicsit késve, de megérkezett mindenki! Kb. 3/4 órát vártunk, hogy legyen asztalunk, mikor ez megtörtént, akkor jöhetett a tanulmányozás, hogy melyik finomságot is válasszam?! Mivel karamell fan vagyok, jöhet minden mennyiségeben, ezért valószínűnek tartottam, hogy valami olyat fogok, amiben lesz! Ígyis történt, iszonyatosan finom volt, nagyon nagy, és édes, nem is tudtam megenni :O :O :O! Jó volt a meeting, jól éreztem magam, kb. 1 órát lehettünk ott! Eldöntöttem, hogy hozok haza a családnak is sütit, tudni kell, hogy H. nagy cheesecakes, és imádja az édességet, J. pedig nem eszik semmi cukrosat, de talán ezt is említettem már korábban :)! H.-nek írtam egy üzenetet, hogy melyik a kedvence, hogy akkor olyat vigyek amit szeret, de persze nem válaszolt, gondolom tudta, hogy mire készülök :)! Így magamra voltam utalva, és tiramisu lett a kiválasztott, J.-nak pedig cukor nélküli cheesecake, a kiszolgálóra bíztam, hogy azon belül milyen :)! Hazaértem, pont befejezték a csajok etetését, és odaadtam a sütiket! Meglepődtek, és láttam rajtuk, hogy nagyon jólesett nekik, jót tett a kis szívemnek, hogy örömet okoztam :)! Azon is csodálkoztak, hogy nem felejtettem el, hogy J. csak sugarfree-s dolgokat eszik :)! LC. elkérte a számomat, majd mikor hazaértem, küldött üzenetet, ismét egy kis mosoly került az arcomra! Tényleg tök jó, hogy így telnek a napjaim, és hogy mennyire nem érzem azt, hogy milyen távol vagyok azoktól, akik nagyon-nagyon fontosak nekem! Persze biztos majd bekopogtat ez az időszak is, de azért ezt nem gondoltam volna, hogy így szaladnak a napok egymás után, és a honvágy ekkorra még nem ér el, amit egyértelműen a host családomnak köszönhetek, hogy ennyire jól érzem magam! :) Hozzáteszem, hogy hétvégén megnézegettem a búcsúbulimon készült képeket, hát akkor azért nagy levegőt vettem, de már a welcome party-ra gondolok, hogy az mennyire szuper lesz :D :D :D :D!
A hétfő szokásosan telt, bár alig tudtam kikelni az ágyból, mert előző nap a karamelles sütim mellé elfogyasztott hatalmas bögre latté megtette a hatását, és hajnali 1/4 2-kor tudtam elaludni.. :D 8:30-5-ig melóztam, utána suli, ami elég uncsi volt! Sőt a szimpi csaj se annyira szimpi már, nem túl közvetlen, na és mindig lelép egyből óra után, köszönés nélkül.. Na mindegy, azért egyszer majdcsak összejön az a találkozó vele, és akkor biztos, hogy ismét szimpi lesz megint :D! Este mikor hazaértem suliból, nem túl sokat voltam lent, mikor feljöttem, H. küldött egy smst, hogy reméli nem gondolom azt, hogy haragszik rám, de nagyon szomorú, mert elpusztult a cicájuk :(, amit már előző este megtudtam, mikor nem tudtam elaludni, mert J. kiírta fb-ra :(. Nagyon sajnáltam, de itt is azt éreztem, hogy egy percig nem akarják azt, hogy rosszul érezzem magam!
Na és a mai naphoz érkeztem, reggel koránkelés, 6:30!!!!! Vasárnap megemlítettem a családnak, hogy mostmár kellene social security cardot készíttetni, és hogy mikor lenne jó nekik! Nagy tanácskozás keretében, a keddet választották. J. 8-ra ment dokihoz, én is mentem vele, amíg őt "kezelték", én beültem egy kicsit a Starbucksba, és persze ha újítani akarok, akkor mindig megszívom, ez most sem történt másképp! Eddig mindig karamelles forrócsokit ittam, ami álom, most pedig Caramel apple spice-t, persze NAGYOT, hát nem nyerte el a tetszésemet, küzdöttem vele, hogy meg tudjam inni.. szóval mostanában Starbucks kilőve, megharagudtam rájuk :D :D, túl sok volt benne a szirup... Kb. 1 órát várhattam, utána irány az office, cardot csináltatni! Szerencsére nem kellett túl sokat várni, minden jól ment, két héten belül megkapom :). Persze az egész napom olyan volt, mint akit fejbevertek, a koránkelés miatt. Estére elég durván megfájdult a fejem, kénytelen voltam gyógyszert kérni, ami nálam nagy szó! Az ágyacskámon ültem, mikor J. jött fel a vacsorával, hogy jó étvágyat, és jobbulást :O :O :O!!! Húúú, hát nagyon meglepődtem, és ismét nagyon jólesett! Szerintem én nem au pair vagyok itt, hanem a legnagyobb lányuk :D :D :D!!
Most pedig elköszönök, a fejem már jobb, viszont holnapra kipihent szeretnék lenni, este vár az iskola is!!! Cserébe kicsit több képet kaptok a megszokottnál :D :P!
Ágyőőőő!! :)
 Tündérkék

 Fairy boat készítés

 Fairy house

 Hajó úsztatása

 Az otthoniaknak, akik mindig eszemben vannak!!! :) <3

Me

 The Cheesecake Factory

 A választék egy része

 A kiválasztott :)

Ma esti gyógyító vacsim :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése