2013. febr. 20.

Happy Valentine's Day

Hahó!

Gondolom nagyon vártátok már az újabb bejegyzést, de megvan rá az okom, hogy miért nem írtam.. Ugyanis szombaton megírtam egy jó kis beszámolót, márcsak a képeket illesztettem volna be, és valahogy kitörlődött!!!!! Hát ezek után megmondom őszintén, hogy nagyon nehezen vettem rá magam, hogy nekifogjak újból, de nem szeretnék lemaradni, meg gondolom Ti is nagyon izgatottak vagytok, hogy mi is történt velem.. :P Az előző közzétételemben írtam a szimpi csajról, aki már nem szimpi, de ezt javítanám, mert ismét szimpi :D :D :D! Biztos megérezte, hogy róla írtam, és másnap írt is :). Szerdán délelőtt elküldte a számát, mert eddig csak neki volt meg az enyém. Váltottunk pár üzenetet, este suliban találkoztunk! Mikor beértem az osztályba, Gaby már bent volt, és a tanár is, így nem beszéltünk, óra után pedig ismét lelépett.. Gondoltam, hát jó, akkor biztos csak sms barátok leszünk :D. Suliba menet már eldöntöttem, ha vége az órának, elmegyek Targetbe, mert másnap ugye Valentin nap, és valamit venni kellene a lányoknak, mert itt a Valentin napot nemcsak a szerelmesek ünneplik, hanem mindenki. Küldtem is smst hostéknak, hogy kicsivel később érek haza a megszokottnál. Target felé vettem az irányt, ahol váratlanul ért, hogy 9pm-ig vannak nyitva, így nem tudtam már bemenni. Kicsit kétségbe estem, hogy hogy szerzem be a meglepiket, persze mint mindent, ezt is az utolsó pillanatra hagytam.. Hazaértem, mondtam Johnéknak, hogy bezárt, erre ők mondták, hogy Walmart 0-24-ig üzemel :). Majd Heather megkérdezte, hogy mire van szükségem, de én csak annyit mondtam, hogy secret :). Bepattantam a kocsiba, és irány Walmart. Persze gondolhattam volna, hogy Valentin nap előtt egy nappal már ki lesz fosztva, de azért megcéloztam ezeket a sorokat, és próbáltam válogatni a megmaradt dolgokból. Megfogtam két plüss macit, majd azon gondolkoztam, hogy a szülőknek vegyek-e valamit, nem igazán tudtam, hogy mi itt a szokás.. Mivel az apuka nem eszik cukrosat, így a csoki kilőve, ha pedig csak az anyukának veszek valamit, az elég hülyén venné ki magát, szóval tanácstalanságom közepette, úgy döntöttem, hogy elég lesz a gyerekeknek egy kis apróság. Két macival a kezemben ballagtam, mire a gyerekruhákhoz értem, és beleszerettem a My 1st Valentine's Day-es bodykba. A két plüsst ott helyben le is raktam, és válogattam a csöpp kis ruhák között, mire nagy nehezen megszületett a döntés. Ezt követően nem hagyhattam ki.... Naaaaa??? Mit???? Renike a hátsó sorban nagyon jelentkezik! Helyes válasz!!! Karamellás Häagen-dazs jégkrémet :D :D :D :D.. igen-igen, azt hiszem függő lettem.. :( :). 
Hazaértem, anyuka mondta, hogy valamit el kell mesélnie, tágra nyílt szemekkel vártam. Amikor elmentem itthonról, és kérdezte, hogy mire van szükségem, a válaszom secret volt, amit ők úgy értettek, hogy cigarette :D :D :D, mire nagy tanácskozás után, csak rájöttek, hogy mit mondhattam! Láttam én akkor, hogy furcsán néz, de nem szóltak semmit, pedig ők akkor elvileg azt hitték, hogy cigit megyek venni :D :D!
Reggel Valentin nap, alig vártam, hogy a manókra adhassam a rucikat. Hétfőn és csütörtökön Ashley-t orvoshoz kell vinni, nyugi, nincs semmi baja, csak jobbra tartja a fejét, és mindig különböző gyakorlatokat kell vele csinálni. Ez most sem volt másképp, ők elmentek reggel, Sarah-t pedig keltettem 8:30-kor, és új ruhába csomagoltam :), hát nagyon kis cukker volt :). Majd bementünk a playroomba, ott szoktam etetni őket, az asztalon egy boríték Dora felirattal, és egy doboz csoki.. :O :O Nagyon-nagyon meglepődtem, na és ami a képeslapban állt, az pedig igazán jólesett :)! Heatherék hazaértek, hálálkodtam a meglepetésemet illetően, Johnak írtam egy megköszönő smst. Host anyuka felvitte Ashley-t lefektetni, majd mikor jött le a földszintre, mesélte, hogy nézte, hogy milyen ruha van Sarah-n (hason fekve alszik, azért nem látta), mert ő nem emlékezett, hogy lenne ilyen, majd mikor megfordította, el volt ájulva, hogy milyen édes, és köszönik szépen. Mikor az ikrek aludtak, eldöntöttem, hogy valamit készítek a szülőknek a lányok nevében. Mint tudjuk, nemcsak facebookra, és blogírásra jó az internet :D, így elkezdtem Valentin napi ötleteket keresni. Mint említettem már korábban, a technika és a rajz soha nem állt közel hozzám, így valami egyszerű dolgot szerettem volna, amit meg is tudok valósítani :). Közben kaptam egy smst, azt hittem John válaszolt, de valaki felköszöntött Valentin nap alkalmából, és a végére azt írta, hogy Love you :D :D :D! Érdekesen néztem, hogy mi van, mert a számomat kb. senki nem tudja, na és nem is ismerek itt senkit, és írtam az illetőnek, hogy kihez van szerencsém, de csak egy monogramot írt vissza :D, erre én, hogy szerintem rossz helyen jár :). 
Szóval nekiláttam kreatívkodni, jó volt kicsit kikapcsolni, bíbelődni ezekkel a meglepikkel. 
Mikor felébredtek a lányok, Ashley-re is ráadtam a body-t, ő is nagyon kis édin mutatott benne :). Elterveztem, hogy az általam készített üdvözlőlapokat a lányokkal közösen adom oda, mégiscsak az ő nevükben csináltam. Délután megérkezett apuka, én pont a playroomban voltam, mikor kinéztem az ablakon, és a kocsiban írta a képeslapokat. Olyan jó volt látni, hogy milyen lelkesen készülnek erre a napra :). Lementem megnézni, hogy a csajok alszanak-e, persze, hogy az egyikőjük álomba szenderült, így elmentem futni. Megérkeztem, majd elkészült a vacsora, és szokás szerint nekem is szóltak :). Lementem, vittem az ajándékokat is, és bíztam, hogy a gyerekek sem alszanak. Szerencsére ébren voltak, egyiket az anyuka, másikat az apuka fogta, én pedig a lányok kezébe adtam a "képeslapokat" :). Nagyon-nagyon jól sikerült, a vártnál jobban is, mert Heather annyira meghatódott, hogy sírt :). Jó volt látni, hogy ekkora örömet tudtam szerezni, nagyon sokszor megköszönték :). Engem is még plusz egy postcard várt a nappaliban :) <3. Nagyon tetszik, hogy itt még megvan a hagyománya a képeslapnak, nem intézik el egy smssel, emailel. Hát így telt az első amerikai Valentin napom :). 
Jaaa, amit kifelejtettem, hogy egész nap Gabyval üzengettem, már odáig eljutottunk, hogy meghívott Costa Ricába (ő onnan érkezett) :D :D :D, elég gyorsan halad a barátságunk :D :D. Csak jó lenne élni a lehetőséggel, nem :P :D??! Megbeszéltük, hogy megyünk majd Washingtonba is, van ott valami ismerőse :), és még más helyekre :)! Végül kiderült számomra, hogy miért lép le óra után, szerintem nem akar senkivel beszélni, az angolja miatt :D :D, emberemre találtam :D. Írta, hogy az én angolom jobb.. Hahahahahaha.. milyen kis vicces :D :D. Amúgy tényleg meglepődtem, hogy milyen jót "beszélgettünk" írásban :), ő tényleg jól kommunikál, és érthetően, tisztán beszél :). 
Hát ennyi lenne mára, hamarosan érkezem a hétvégémmel, van miről beszámolnom :)!
Legyetek jók!!!!
Bye

 Ajándékom :)

 :)

 My 1st Valentine's Day :)

 Apukának

 Apukának+anyukának meglepetés tőlem és a lányoktól :)


Happy Valentine's Day!!!! 



1 megjegyzés:

  1. A leányzó érdekes...attól, hogy elrohan az óra után, mert nem jó az angolja, hogy javít rajta ezzel? Épp ott kellene maradnia és beszélni a többiekkel, csak úgy tanul meg "beszélni"... Szerény véleményem szerint! :D

    VálaszTörlés