2013. jan. 29.

Egy kis móka, és kacagás :)

Ez a pár sor nem ide illik, de napi szinten eszembe jut, ezért úgy döntöttem, hogy megosztom veletek, mert eddig elfelejtettem! :D Még otthon voltam, nagy búcsúzkodás közepette mindenkitől, akkor történt az eset! 6-án persze szakadt a hó, azon paráztam, hogy másnap induljon a gépem, ne legyen semmi baj! Utolsó állomás Keresztanyukám volt, hogy elköszönjek tőle! Ott voltam kb. fél órát, majd jöttem el, Keresztanyu kikísért a szakadó hóba! Ballagtam előre, egyenesen a halastóba, amit ugye nem láttam, mert ellepte a hó!!! :D :D :D :D :D :D :D Már csak arra lettem figyelmes, hogy benne evickélek, mire Kereszt kiáltott, hogy vigyázz, addigra én már úsztam :D :D :D :D!!! Bár olyan gyorsan felpattantam, mintha misem történt volna!!! Áááááá, akárhányszor ez eszembe jut, szakadok a röhögéstől.. Szerintetek Keresztnek mi az utolsó képe rólam????? :D :D A halak és én! :D :D :D Bár megijedtem, mert nagyon bevertem a lábamat, fájt a térdem utána eléggé, és be is dagadt kicsit! Jó lett volna, ha kitöröm a lábam, akkor tuti, hogy most nem itt lennék!! Na ennyi lett volna, de tényleg minden nap eszembe jut, hogy mennyire szerencsétlen vagyok! :D :D :D :D 
Hahahahahahaha - haluci :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése