2013. jan. 25.

US holiday and host dad's birthday - January 21.

Ennek a hétfői napnak nagyon örültem, mert munkaszüneti nap, így reménykedtem, hogy én is érzékelhetek belőle kicsit. Vasárnap mondták, hogy másnap 1/2 8-1/2 1-ig kell dolgoznom :).. Örültem neki, mert tudtam, hogy abban nem fogok elfáradni, mivel reggel megetetem a lányokat, utána leteszem őket aludni, ami azt jelenti, hogy kb. fél 1 körül kell majd kelniük :). Hát nem egészen így történt, mert reggel mondta host mom, hogy korábban keltek az ikrek, így ők megetették őket, szóval alszanak. Ami nem is volt baj, csak nagyon nehezen keltem, és akkor aludhattam volna tovább. 3/4 12 körül ébredeztek, addig én Kaylaval voltam az emeleten, valami számítógépes játékkal játszott, én közben néztem, nem mintha értettem volna a lényeget. 
Ezen a napon volt John születésnapja, az ajándékról már otthon gondoskodtam, Rubik kockát hoztam neki. Gondolkoztam, hogy mikor is köszöntsem fel, nem tudtam, hogy itt mi a szokás, hogyan illik.. Hurcibáltam a zsebemben az ajándékot, de nagyon tanácstalan voltam.. Majd a nappaliban az asztalon elkezdtek gyűlni az ajándékok, nagyobbnál nagyobb dobozokban.. Huh, itt már kezdtem kétségbe esni az én kis apró meglepimmel. Kayla kb. 5x fordult az emeletről, míg az összes ajándék a nappaliba került. Itt egy születésnap felér nálunk öt karácsonnyal :D :D.. na jó, azért nem, de meglepődtem az ajándékok mennyiségén :) :). Majd elkezdtek készülni, mert ment az egész család fotózásra. Hívtak engem is, de nemet mondtam. Már kicsit kellemetlenül éreztem magam, hogy tényleg mindenhova hívnak. Úgy gondoltam, hogy mégiscsak John születésnapja, legyen együtt a család, nem kell nekem mindenhova kísérgetnem őket. 1pm körül elindultak, gyorsan becsomagoltam a kockát, és odatettem a többi ajándék közé. Még jó, hogy nem köszöntöttem fel reggel :).  Nagyon szép idő volt aznap, és kicsit bántam, hogy a szobámban kuksolok, de iszonyatosan elrohant az idő, két skype beszélgetés között már azt vettem észre, hogy itthon is vannak, pedig nem rövid időre mentek el! Fáradt voltam, bár jó lenne tudni, hogy minek volt köszönhető, mert nem sokmindent csináltam.. Ledőltem egy kicsit, majd mikor felriadtam, lementem hozzájuk.. Megmutatták a képeket amik készültek, hát csodaszépek lettek. Büszke vagyok a "lányaimra" :)! Este vacsora, majd torta, amit inkább kuglófnak neveznék. (John rengeteget fogyott, így nem eszik cukrot! Ez a finomság is sugar free volt.) "Torta" után jött az ajándékbontás, hát én is kíváncsi voltam, hogy mit rejt az a rengeteg doboz! Kibontotta az én kis apróságomat is, nagyon örült neki! Jólesett, mert látszódott, hogy nem csak álca, hanem értékelte, hogy gondoltam rá én is! Az ajándékok többnyire ruhákat rejtettek, majd az utolsó dobozban két jegy volt a kedvenc együttesének fellépésére a Sevendust-ra. Úgy írom, mintha az én kedvencem lenne, eddig nem is hallottam róluk :D :D, de szerintem nem is lesz a favourite! Mégiscsak szülinapot ünneplünk, csak meg kellene kóstolni a jó kis magyar törkölypálinkát, nemde???!!! :D Hát mikor hosd dad megszagolta, látni kellett volna az arckifejezését :D! Természetesen koccintottam vele, jól be volt hűtve.. lehúztuk gyorsan, után egy kis szőlő juice-al leöblítettük :), fincsi volt! Hát csak azt hajtogatta, hogy too strong, too strong, but good, és simogatta a hasát!! :) :D Biztos gondolhatta, hogy ez a magyarok nem normálisak, hogy tudják ezt meginni??!! Említettem, hogy előző este engem is kínálgattak, nagyon finom piák voltak, de az alkoholt az nem igazán lehetett rajtuk érezni, szóval nincsenek ők ehhez hozzászokva :)! 
Este összeültünk, és megbeszéltük a héten történteket, és a jövő heti "beosztásomat". Tettek fel pár kérdést: mi tetszett a legjobban? Mi volt a legrosszabb a hét folyamán? Minden érthető-e? Honvágyam van-e? Majd megköszönték, és megdicsérték a munkámat! Huh, hát nagyon-nagyon jólesett! Tényleg úgy érzem, hogy embernek vagyok nézve, és hálásak azért, amit csinálok! Mindig megköszönik nap végén a munkámat! Ez a "meeting" mindig vasárnap este lesz, csak mivel előző nap ünneplés volt, és focimeccs, ezért tolódott el hétfő estére!
Hamarosan ismét jelentkezem!!! :) Mindenkinek hatalmas ölelés innen a távolból! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése