2013. jan. 29.

Weekend

Hát ez a bejegyzés nem lesz túl hosszú, és érdekes sem, szóval ha nem olvasod el, akkor sem leszel lemaradva az amerikai kis életemmel.. :) Szombati napomon semmi, de semmi érdekes nem történt, a szokásos egész napi skypeoláson kívül, ja és persze reggel 8-kor már kukorékoltam.. Este Johnnal ismét beautóztunk a sulihoz, hogy gyakoroljak, és ne tévedjek el hétfőn. A szombati napot kb. ennyivel le is tudom.. Vasárnap szerencsére már normálisan aludtam, azaz 9 körül felkeltem, de úgy voltam vele, ha törik, ha szakad, akkor is valahogy visszaalszom, mert ez már nem állapot.. :D Így sikerült fél 11-kor felkelnem :D, büszke voltam magamra! :) Majd John elhívott vásárolni, persze mindig hozzáteszi, hogy maradjak nyugodtan, nem kötelező, de jólesik kimozdulni itthonról, szóval éltem a lehetőséggel.. Sokszor mondják, hogy crazy american people, hát ő tényleg az!!! :D :D Bevásároltunk, persze nekem is a hétre szokás szerint :), még mindig semmi nem változott ezt illetően.. :) Már jöttünk hazafelé, annyit nevettem az autóban, hogy hihetetlen!! Zeneként betette a Twinkle, twinkle little start :D :D, meg hasonló altató dalokat, és komoly fejet vágott hozzájuk.. kb. potyogtak a könnyeim a nevetéstől, és utána is mikor eszembe jutott röhögtem, ő meg rajtam, hogy mi bajom van :D :D.. Útközben van egy kis szobor kislányka, aki integet, hát azt nem lehet kihagyni, hogy John is mindig kalimpál a kezével, mikor odaérünk.. tudom már mikor következik ez a lányka, előtte már vissza kell fojtanom a röhögést, de mikor odaérünk, mindig kitör belőlem.. :D :D Ez így leírva lehet, hogy nem vicces, de ott abban a pillanatban az :D, és én most is kacagok rajta :D! Mikor hazaértünk, akkor mondta, ha el akarok menni valahova, menjek nyugodtan! Gondolom már őket is idegesíti, hogy hétvége van, és nem megyek sehova.. :D Gondolkoztam, gondolkoztam, hát úgy voltam vele, mivel fel is ajánlották, akkor nem utasítom vissza, pénzt is alig költöttem :D, szóval akkor irány egy kis bevásárló turné egyedül :D, na és a kihagyhatatlan Starbucks :D! Elindultam, tök jó érzés volt egyedül, autóval.. megvolt a feelingje :D! Csak forró csokizni indultam, végül bementem a Targetbe, ott van Starbucks is.. Hát kb. olyan Tesco féleségnek tudnám leírni, de azért nagyobb, és jobb! :) Minden megtalálható! Vettem egy szívecskés inget, egy fehér hosszú ujjú garbót!! Nem nagy dolgok, de olyan boldogsággal töltött el, mintha vettem volna egy autót :D :D!! Nem lehetett letörölni a vigyort az arcomról :D! Utána természetesen egy kis hot chocolate with caramel!! Yummmiiiii! :) Úúúú, nagyon jólesett a szervezetemnek! Üzentem Johnéknak is, hogy minden rendben, mielőtt halálra aggódnák magukat, és írta, hogy 1 óra múlva kész lesz a vacsi, ha velük akarok tartani!! Annyira figyelmesek, nem?! :) Haza is értem addigra, jó kis barbecue volt a kaja. Hát ennyivel le is tudnám a hétvégémet, nem történt semmi más! 
Szerzeményeim <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése