2013. jan. 22.

Kikapcsolódás :)

Elérkezett a pihenés időszaka.. Persze elterveztem előző nap, hogy délig fel nem kelek, kipihenem magam kellőképpen. Szerintetek kidobott már az ágy reggel fél 9-kor??? Pffff.. nem voltam ideges.. próbálkoztam, hogy visszaalszom, de nem jött össze. Összeszedtem magam, skypeon beszéltem anyuékkal, unokatesómékkal, leadtam a heti információt, hogy minden rendben van velem :). Kaylanak most tudtam odaadni az otthonról hozott ajándékomat, Dora the explorer-es karkötő szettet adtam neki. Persze elkezdtük közösen elkészíteni a kiegészítőket, hát bevallom, nem volt könnyű feladat.. Még jó, hogy az volt rajta, hogy 4 éves kortól ajánlott, de nekem is nehézséget okozott, mindegy, azért megoldottuk :). Majd délután elmentünk Heather, Kayla és én bevásárolni! Először egy parkolóba álltunk meg, ahol megmutathattam vezetési stílusomat.. :O :) Most jött el a pillanat, amitől nagyon féltem, mert ugye az itteni autók automata váltósak. Otthon is vezettem már ilyet, de nem ehhez voltam szokva, na és a váltó a kormány mellett található :O.. Mindenesetre jól ment, így én maradtam a volán mögött, és irány a bevásárlóközpont. Leparkoltam, Heather akkor tudatosult vele, hogy a listát otthon felejtette, így fordulhattunk vissza.. Mintha direkt így lett volna, hogy minél többet vezethessek :) :). Végülis örültem neki, mert nagyon tartottam tőle, nem árt egy kis gyakorlás.. A lámpák a kereszteződések után vannak, na és ami még elég érdekes, ha piros a lámpa, de jobbra kis ívben akarsz kanyarodni, és nem jön semmi, akkor átmehetsz a piroson.. :O :O :O Nem tudom ezt hogy találták ki, de nem hétköznapi :D. Szóval tettünk egy "felesleges" kört, és ismét a bevásárlóközpont pakolójában találtuk magunkat. Megvettük ami a listán szerepelt, utána átmentünk a SAS cupcakes-be, hát huh... Finomabbnál finomabb nyalánkságok, mintha belecsöppentem volna egy mesébe illő boltocskába... :) Tiramisus fincsiséget ettem, hát megnyaltam mind a tíz ujjamat utána.. 
Ezt követően ismét vásárlás, az általam készített esti rakott krumplihoz :). Egész délután odavoltunk, kb. 5:00 pm körül érkeztünk vissza. Icipici pihenés, majd hozzáláttam a várva várt magyar ízek elkészítéséhez. Elég sokáig tartott, és kíváncsi voltam, hogy mi lesz a reakció :). Mikor elkészült, leültünk vacsorázni. Finomra sikeredett, megdicsértek, hogy ízletes, de azért nagyobb lelkesedést vártam, pedig tényleg jó lett.. :) (Én azóta is azt eszem, most kedd van, még holnapra is van egy kis adag :D :D). Kayla nem szereti a tojást, de elhitették vele, hogy nincs benne, közben tele raktam vele... :) Bevette, így nagy nehezen, de legyűrte a rakott krumplit, én közben pukkadoztam a nevetéstől :). Miután befejezte, elmondták neki, hogy tojást evett, és mostmár nincs kifogás, mert ezek szerint szereti.. :D :D Szegény kis lurkókat hogy át lehet verni :D :D. 
Vasárnap ismét a terv az volt, hogy sokáig alszom, hát ez megint nem sikerült. 9 körül ébredtem, ismét ugyanúgy kezdődött, mint a szombat, információcsere az otthoniakkal :). A folytatás sem különbözött, Johnnal mentünk bevásárolni az estéhez, és a következő hétre. Tetszik, hogy mindig felírják, hogy mi kell, és aszerint járjuk a sorokat, nem a boltban találják ki, hogy jajj, még ez, még az, még amaz kell, és bolyongunk a polcok között, hanem céltudatosan afelé haladunk, ami kell!! (Tanulhatnál tőlük anyukám :) :) <3!!) Most Johnnak mutathattam meg vezetési gyakorlatomat a másik autóval (mindkettő Dooge)! Én az utóbbit fogom használni, hát az övékét azért könnyebb vezetni, de ez is csak megszokás kérdése :)! Ő is megdicsért, hogy ügyes vagyok :)! Majd hazaértünk, és jött a készülődés az esti partyhoz, mert hétfőn John szülinapja! Mivel a hétfő itt US holiday, és nem kell dolgozni, ezért vasárnap estére tették, mert így a másnap mindenkinek pihi! 4:00 pm körül elkezdtek szállingózni a vendégek, hát furán éreztem magam, hisz senkit nem ismertem.. Majd akkor lepődtem meg a legjobban, mint már korábban említettem, hogy az egyik sétálásunk alatt, találkoztunk az egyik szomszéddal, aki nagyon kedves volt velem.. ők is hivatalosak voltak a szülinapba, és mikor megérkeztek, kaptam tőlük ajándékot! Huh, hát annyira zavarban voltam, nem értettem, hogy miért, de csak annyit mondtak, hogy welcome in the USA.. :O Nagyon-nagyon jólesett :). Majd fel-le járkáltam a szobám és a nappali között, megkóstoltattak mindenféle finom itókával és ennivalóval :). Hát többet voltam a szobámban, mint lent, de a hangulat jó volt, mert közben nézték a várva várt amerikai focimeccset, John kedvenc csapata játszott (Patriots).. Ilyenkor a gyerekeken Patriots body van, ha etetjük őket, akkor az előkén is ez szerepel, John mezt visel.. igazi szurkolói hangulat :), amire ők csak annyit mondanak, hogy crazy american people :D. Mióta megjöttem, John azt emlegeti, hogy majd a szülinapján megkóstoljuk az otthonról hozott törkölypálinkát.. :) Nagyon várta már! 
Mindig kérdezték a "buli" alatt, hogy minden oké-e, szükségem van-e valamire. Icipicit fájt a fejem, amit mondtam is.. Na hát onnantól kezdve kb. mindenki velem foglalkozott, elég kellemetlenül éreztem magam, utólag bántam is, hogy megemlítettem nekik. Gyógyszert akartak adni, de mondtam, hogy nem szoktam enni, csak végszükség esetén. Nagyon-nagyon rosszul kell ahhoz lennem, hogy én bármiféle pirulát vegyek be. Addig-addig, hogy csak elém állítottak két szem gyógyszerrel.. Nem tudtam elsumákolni, mert kb. mint a gyerekeknél, nézték, hogy megeszem-e.. :D :D Így nem jutottuk el odáig az este folyamán, hogy megkóstoljuk a pálinkát! :) 
Késő este mentek el a vendégek, mindenki jól érezte magát! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése