2013. jan. 20.

Első hétvégém :)

Pénteken elég későn feküdtem le, de szerencsére szombaton nem kellett korán kelnem, azt mondták, hogy aludjak, pihenjek nyugodtan. Mivel elég mozgalmas hetem volt, utazás, tréning, stressz, így ki is használtam ezt a lehetőséget, nem keltem korán. Ezen a szombati napon belepillanthattam egy napjába a családnak, megmutatták a napirendet. A bébik egy napja evésből és alvásból áll :). Szombaton elmentünk vásárolni, ismét bevásárlóközpontok hada állt előttem.. Azt sem tudom merre mentünk, minden olyan egyformának tűnt. Mivel kertvárosi részben lakunk, így délután elmentünk sétálni. Nagyon tetszett, igazi nyugis, vidéki hangulat. Az idő fantasztikus volt, sütött a nap, kb. 20 fok lehetett.. Az emberek elég érdekesen öltöznek, strandpapucstól kezdve a kabátig, én éppen csizmában voltam... :D :D Itt nem érdemes úgy öltözni, hogy kinézel az ablakon, hogy mi van a másik emberen.. :D :D Ami szintén nagyon kellemes csalódás, hogy nagyon-nagyon kedvesek és közvetlenek az emberek. Találkoztunk egy ismerősükkel, és mérhetetlenül barátságos volt velem, de ez nemcsak erre az esetre mondható, hanem a bevásárlóközpontban, hotelban, bárhol.. Remélem ez ígyis marad :). Ez a nap is elég hosszúra sikerült, estére már nagyon fáradt voltam. A vasárnap hasonlóan nézett ki, délután elmentünk bevásárolni a következő hétre. Nagyon figyelmesek, folyamatosan kérdezték, hogy mire van szükségem! Nekem ez még egy kicsit idegen, de hozzá kell szoknom, ezt ők így vállalták be. Tény, hogy nagyon a kedvemben szeretnének járni! :) 
Vasárnap este a helyi koordinátorommal és a helyi au pairekkel volt meeting egy étteremben. Nagyon kedves lányok voltak, de szintén csak irigykedtem az angol tudásukat illetően. Persze hozzáteszem, hogy nem 2 hete vannak kint, mint én, van olyan, aki két héten belül megy haza, mert lejárt az 1 éve :). Remélem addigra már én is úgy fogok beszélni angolul, ahogyan most ő :). Jól éreztem magam, jó volt kicsit kikapcsolódni :). Piaget (helyi koordinátor), szintén egy iszonyatosan kedves nő, a lányokon is láttam, hogy nagyon szeretik! Kb. 2 órát beszélgettünk az étteremben, majd megérkezett értem Heather, és hazahozott. Estére hulla fáradt voltam, beestem az ágyamba, hogy újult erővel kezdhessem meg az első hetemet a host family-nál! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése